МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Коп – коефіцієнт освоєння нової продукції.Він оцінює здатність підприємства до впровадження інноваційної чи підданої технологічним змінам продукції за формулою: де: – виторг від продажу нової чи вдосконаленої продукції (робіт, послуг) і продукції (робіт, послуг), виготовленої з використанням нових чи вдосконалених технологій суб'єктом інноваційної діяльності, грн.; – загальний виторг від продажу всієї продукції (робіт, послуг) суб'єктом інноваційної діяльності, грн. При цьому: Коп = 0,45 … 0,50 – стратегія лідера, Коп = 0,45 … 0,40 – стратегія послідовника, 3) Кір – коефіцієнт інноваційного росту. Він визначає стійкість технологічного росту і виробничого розвитку і свідчить про досвід підприємства в реалізації інноваційних проектів. Показує частку засобів, які виділяються підприємством на власні й спільні дослідження з розробки нових технологій, навчання і підготовку персоналу, пов'язаного з інноваціями, господарські договори з проведення маркетингових досліджень, у загальному об'ємі всіх інвестицій (враховуючи і капіталотворні й портфельні) за формулою:
де: Ііс – вартість науково-дослідних і навчально-методичних інвестиційних проектів, які реалізують підприємством, грн.; Ізаг – загальна вартість інших інвестиційних витрат, грн. При цьому: Кір = 0,55…0,60 – стратегія лідера; Кір = 0,55…0,50 – стратегія послідовника.
У науковій літературі для описання інноваційного потенціалу використовують характеристики окремих складових (кадрової, матеріально-технічної, інформаційно-методичної, організаційно-управлінської). Характеризують інноваційний потенціал з допомогою декількох груп показників: ● кадрові показники: кількість і кваліфікація спеціалістів, які займаються науково-технічною діяльністю в різних галузях і сферах суспільного виробництва; кількість і якість підготовки спеціалістів з вищою і середньою спеціальною освітою, як зайнятих у галузях і сферах національної економіки, так і випускників відповідних навчальних закладів; відповідність кадрової структури науково-технічної сфери загальним задачам і вимогам економічного розвитку суспільного виробництва; ● матеріально-технічні показники: витрати на наукові дослідження, науково-технічні, дослідно-конструкторські роботи; затрати, пов'язані з підготовкою спеціалістів; оснащеність науково-технічної діяльності дослідно-експериментальним обладнанням, матеріалами, приладами, оргтехнікою; ● інформаційно-методичні показники: кількість і якість нагромаджених інформаційних фондів, можливості й якість нагромаджених інформаційних фондів; задоволеність спеціалістів кількістю і якістю інформації, коефіцієнт повноти інформації, коефіцієнт точності інформації; ● організаційно-управлінські показники: рівень організації планування і управління наукою; взаємозв'язок між НДІ, КБ, ВНЗ, виробництвом.
Читайте також:
|
||||||||
|