МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система аналізу і обробки інформаціїСистема внутрішньої маркетингової інформації - це сукупність постійно функціонуючих і ресурсів, що представляють поточну інформацію про події, що відбуваються всередині фірми. У будь-якої фірми існує внутрішня звітність, яка відображає показники поточного збуту, запасів готової продукції і сировини, суми витрат, рух готівки, дані про дебіторську та кредиторську заборгованість. Основне призначення системи внутрішньої маркетингової інформації полягає у відстеженні внутрішніх можливостей фірми, зі створення можливості задовольнити споживачів. Це перш за все інформація з обслуговування замовлень клієнтів (наявність товару на відпускні ціни та інші характеристики продукції, час відпрацювання замовлення, обсяг продажів тощо) і інформація дозволяє контролювати параметри готової продукції (собівартість, якість). Внутрішній інформації у фірми може бути навіть занадто багато, що ускладнює прийняття рішень, тому необхідно чітко визначити, для чого призначена та чи інша інформація. Ось приблизний перелік питань для з'ясування потреб в інформації: 1. Яку область рішень приймає відповідно до займаної посади працівник фірми? 2. Яка інформація необхідна для здійснення зазначених дій? 3. В кожній фірмі потрібна ця інформація, в якому обсязі і з яким ступенем деталізації? 4. Як часто потрібна інформація 5. Яка інформація необхідна додатково що б прийняті рішення відповідали загальній політиці фірми на ринку? 6. Хто надає інформацію? Внутрішня інформація може бути вторинною, тобто не відповідати цілям маркетингу. Наприклад дані бухгалтерського обліку можуть збиратися по підприємству в цілому, не дозволяючи проводити аналіз по окремих продуктах. Усередині підприємства дана проблема вирішується, тому що існують первинні документи, які можуть бути оброблені відповідно до цілей маркетингу. У цьому випадку необхідно встановити відповідні форми обліку інформації. В якості джерел внутрішньої вторинної інформації можна розглядати: 1. Бюджет фірми; 2. Дані по прибутках і збитках по фірмі в цілому і деталізовані за окремими підрозділами та товарах; 3. Дані збуту по асортиментних групах, окремих продуктах, географічних регіонах, сезонах, днях тижня або часу дня; 4. Рахунки клієнтів, обсяг і періодичність їх покупок; 5. Дані про запаси готової продукції, ця група джерел характеризується достовірністю, доступністю і високою економічністю. Інформація носить ексклюзивний характер (так як недоступна або важкодоступна для інших виробників), володіє релевантність (так як враховує внутрішні потреби в інформації) і може бути систематизована за об'єктами або функціями управління. В якості недоліків слід вказати: Перевантаженість інформацією та її дублювання, форми збору можуть не враховувати інформаційні потреби відділу маркетингу, ізольованість відділів і служб. Основне призначення з цієї групи джерел - відстеження запитів клієнтів, оцінка
Читайте також:
|
||||||||
|