Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад .

Існує матриця (табл. 6.7), яка характеризує ситуацію вибору стратегії проведення рекламної кампанії (наприклад, реклама в пресі і на радіо) підприємствами А і Б, що виготовляють аналогічні товари. Цифрами показане збільшення прибутку від збуту додаткової продукції, якщо реклама буде сприйнята споживачами.

 

Рішення.

Перевіримо матрицю на наявність сідлової точки.

Таблиця 7.9

Матриця надбань, тис. грн.

Стратегії (j, і) Б1 Б2
А1
А2

 

α = тахj тіпi qji = тах (30, 40) = 40 (грн.)).

β =тіпi тахj qji= тіп (80, 70) = 70 (грн.).

Сідлової точки немає, оскільки α≠β.

 

Для рішення даної задачі застосування чистих стратегій не приводить до оптимального результату. Його можна знайти шляхом використання змішаних стратегій у який випадково чергуються окремі стратегії. При цьому оптимальний результат буде знаходитися між нижньою (α) і верхньої (β) ціною гри. Опускаючи доказ, розглянемо графічний спосіб рішення задачі, наведеної в прикладі 6.2.

Алгоритм рішення даної задачі (рис. 6.1).

Рис. 7.1. Ілюстрація розв’язання задачі графічним методом

1. Відкласти на осі абсцис відрізок одиничної величини.

2. По осі ординат у точках 0 і 1, відповідно, відкласти виграші, одержувані гравцем А при застосуванні стратегій А1 (а11, а12) і А2(а21 і, а22) -

3. Проведемо прямі а11, а21 (б11, б12) і а12, а22 (б21, б22).

4. Визначимо координати точки перетину цих прямих. Ордината відповідає ціні гри (збільшенню прибутку), абсциса показує розподіл коштів підприємства А на різні види реклами (реклама в пресі і на радіо).

Таким чином, для одержання оптимального результату (58 тис. грн.) підприємство А повинне розподілити наявні кошти на рекламну кампанію між пресою і радіо у відношенні 48 і 52 %.

 


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  10. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  11. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі
  12. Етикет – (прикріплювати) установлений порядок поведінки в товаристві, певному оточенні, наприклад, придворний етикет, дипломатичний етикет.




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прийняття рішень в умовах активної протидії | Методи стратегічного планування, що використовуються туристичними фірмами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.