Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

1. Студенти заселили новий гуртожиток в якому був відсутній буфет. Спочатку тарганів в гуртожитку не було, але через кілька місяців з’явились руді таргани-прусаки. Через рік чисельність їх стала високою. Поясніть причину росту чисельності тарганів з точки зору їх біології.

A. Таргани ведуть нічний спосіб життя мають високу плодючість і потрапили у сприятливі умови середовища;

B. Таргани були принесені студентами з інших гуртожитків;

C. Тарганам властива висока плодючість;

D. Таргани суспільні тварини;

E. У тарганів висока ступінь адаптації до середовища проживання.

 

2. Збудники висипного тифу в організмі вошей локалізуються у:

A. Статевій системі;

B. Травній системі;

C. Кровоносній системі;

D. Нервовій системі;

E. Дихальній системі.

3. Які хвороби переносять таргани?

A. Малярію;

B. Лейшманіоз;

C. Амебіаз;

D. Шистосомоз;

E. Енцефаліт.

 

4. З поїзда знята хвора К., 65 років, у важкому стані з висипом на тілі, різким головним болем, сплутаною свідомістю. Серологічно підтверджено діагноз висипний тиф. При прийомі виявлені мілкі комахи у волоссі голови. Як збудники висипного тифу проникли в організм людини?

A. Аліментарним шляхом;

B. Трансоваріальним шляхом;

C. Перкутантно;

D. Повітряно-крапельним шляхом;

E. Шляхом контамінації.

 

5. При поверненні сина з спортивної секції мати виявила у його волоссі мілких безкрилих комах. Мікроскопічні дослідження показали наступне: комахи мають напівпрозоре сірувате тіло розміром 3,6 мм сплющене у спинно-черевному напрямку, на голові є вусики, від тіла відходять три пари ніг, черевце набагато ширше за груди, і його бічні вирізки глибоко заходять вглиб тіла, а краї черевця сильно пігментовані. Збудники якого захворювання і яким чином могли передатись при укусі цих тварин?

A.Збудники туляремії трансоваріальним шляхом;

B. Збудники вошивого висипного тифу шляхом контамінації;

C. Збудники поворотного тифу перкутантно ;

D. Збудники енцефаліту трансмісивним шляхом;

E. В + С.

 

 

6. При паталогоанатомічному дослідженні громадянина без певного місця проживання на тілі були виявлені мілкі комахи. Мікроскопічне дослідження показало наступне: комахи мають сплющене з боків тіло розміром 3,4 мм; голова, груди і черевце плавно переходять один в одного, все тіло вкрите щетинками ноги різного розміру (задні більші). Переносниками якого захворювання можуть бути ці комахи.

A. Малярія;

B. Лейшманіоз;

C. Амебіаз;

D.Чума;

E. Енцефаліт.

 

7. В судово-медичну експертизу доставили труп громадянина без певного місця проживання, який помер після виснажливої лихоманки, яка тривала 9-11 днів. На шкірі грудях, спині, і животі видно характерне висипання. Яке захворювання можно запідозрити у померлого та яким чином відбулось його зараження?

A. Висипний тиф і зараження після укусу блохи;

B. Висипний тиф, зараження шляхом втирання фекалій вошей у тіло;

C. Туляремія, зараження після укусів клопів;

D. Бруцельоз, зараження після укусу воші;

E. Чума, зараження після укусу блохи.

 

8. В порт О. рейсом з Бомбея прибув теплохід, на якому при медико-санітарному огляді виявле у великій кількості загиблі гризуни. Випадків захворювання серед пасажирів і членів екіпажу не було. Чи є судно зараженим? Яке захворювання могло привести до загибелі гризунів? Чи може захворювання бути передано людині?

A.Так, чума, може;

B. Ні, ендемічний щурячий висипний тиф, не може;

C.Так, вірусний енцефаліт, може;

D. Ні, чума, не може;

E. Ні, бруцельоз, не може.

 

9. Вкажіть комах, личинки яких паразитують на тілі людей :

A. Воші;

B. Пухоїди;

C. Клопи;

D. Блохи;

E. Таргани.

 

10. Які морфологічні та біологічні особливості вошей свідчать про їхню пристосованість до паразитичного способу життя:

A. Сплющена форма тіла;

B. Три пари кінцівок;

C. Неповний метаморфоз;

D. Тіло складається з голови, грудей і черевця;

E. Всі стадії проходять на одному хазяїні;
F. Личинки зразу ж самостійно живляться.

 

11. В сім’ї одночасно захворіло двоє дітей – 14 і 7 років. Захворювання характеризувалось гострим початком з ознобом, високою температурою, скаргами на головний біль, висипом на тілі. При опитуванні з’ясувалось, що їх мати місяць тому перенесла захворювання, яке супроводжувалось пропасницею невідомої етіології, до лікаря не зверталась. У членів сім’ї виявили педикульоз. Поставте попередній діагноз, та висловте думку щодо джерела інфекції.

A. Висипний тиф, джерело інфекції мати з педикульозом;

B. Висипний тиф, джерело інфекції платяні воші;

C. Туляремія, джерело інфекції клопи;

D. Бруцельоз, джерело інфекції воші;

E. Чума, джерело інфекції блохи.

 

12. Природний осередок— це:

А. Найменша територія одного або кількох ландшафтів, де здійснюється циркуляція збудника без занесення його ззовні невизначено тривалий час;

B. Комплекс природних умов, де живе паразит;

C. Організм остаточного хазяїна, в якому розвивається паразит;

D. Існування збудника проходить серед тварин;

E. А+D.

 

13. Хворому було встановлено діагноз - висипний тиф. Після не досить старанної дезінфекції його речей воші загинули, але залишилися гниди, з яких невдовзі з'явилося нове покоління вошей. Чи може людина заразитися від них висипним тифом ?

А. Може;

B. Іноді може;

C. Не може;

D. Молоде покоління буде інфіковане;

E. А+D.

 

14. Комахи корисні для людини:

А. Воші;

B. Медоносна бджола;

C. Тутовий шовкопряд;

D. Комарі;

E. Кімнатна муха;

F. B+C;

G. B+C+E.

 

15. В Забайкальському селищі, яке знаходиться в зоні природного осередку чуми, зареєстровано випадок бубонної чуми у мисливця, який займався відловом табарганів (гризунів) і заготовкою їх шкірок з наступною здачею на базу. Діагноз чуми був поставлений на третій день хвороби, в той же день хворий був госпіталізований. Чи можливе подальше поширення інфекції в даних умовах і чому?

A.Так, тому що продовжує існувати природне джерело поширення інфекції табаргани;

B. Ні, так як хворий чоловік вчасно госпіталізований;

C.Так, тому що хворий мисливець контактував з односельцями;

D. Ні, тому що відсутнє природне джерело інфекції;

E. Ні, хвороба передається трансмісивним шляхом і для її передачі повинні бути блохи.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 1062

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А) Методика проведення заняття. | Заняття № 34

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.