Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

 

1. Самки комарів роду Anopheles за типом живлення є:

A. Облігатними кровососами на певному етапі свого розвитку;

B. Поліфагами;

C. Факультативними гематофагами;

D. Факультативними некрофагами;

E. Облігатними гематофагами.

 

2. Дихальний сифон у вигляді трубки на передостанньому членику мають личинки комарів роду:

A. Culex;

B. Aedes;

C. Anopheles;

D. Simulium;

E. Culicoides.

 

3. Для якого преставника з ряду двокрилих характерне живородіння:

A. Phlebotomus papatasii;

B. Musca domestica;

C. Wohlfahrtia magnifica;

D. Glossina palpalis;

E. Glossina morsitans.

 

4. Яким комахам властиві описані морфологічні особливості: схожі на мух 10-13 мм, світло-сірого кольору, на голові темні смужки, на спинному боці грудей три поздовжні темні смужки; на черевці яйцеподібної форми є темна смуга, а по боках від неї – чорні плями. Медичне значення мають личинки цих комах:

А. Оводи;

В. Москіти;

С. Муха вольфартова;

D. Жигалка осіння;

Е. Муха цеце.

 

5. Способи боротьби і міри захисту від комарів на стадії імаго:

A. меліорація заболочених земель і осушення мілких стоячих водойм;

B. миття голови з милом, яке містить інсектициди;

C. дезинсекція одягу, кипячіння білизни в содовому розчині, прасування;

D. змащування відкритих частин тіла репелентом;

E. розведення в водоймах гамбузій (риби).

 

6. До громадської профілактики укусів комарів відносять:

А. Обробка відкритих частин тіла репелентом;

В. Застосування марлевих пологів, сіток;

С. Розведення природних ворогів (рибок гамбузій);

D. Випускання в природу стерильних самців;

Е. Вірно С + D.

 

7. При відсутності каналізації вигрібні ями туалетів обкладають бетоном. Чи може це допомогти у боротьбі з яким-небуть видом мух?

A. Не може;

B. Може в боротьбі з мухою це-це;

C. Може в боротьбі з хатньою мухою;

D. Може в боротьбі з осінньою жигалкою;

E. Може в боротьбі з синьою м’ясною мухою.

 

8. Компонентами гнусу є:

А. Воші, блохи, комарі;

В. Клопи, таргани;

С. Комарі, москіти, мошки;

D. Блохи, мокреці;

Е. Кліщі, оводи.

 

9. У якій стадії зимують комарі родів Culex, Anopheles:

A. незапліднені самки;

B. запліднені самки;

C. самці;

D. яйця;

E. личинки;

F. лялечки.

 

10. Назвіть морфологічні ознаки, за якими відрізняються яйця, личинки та лялечки комарів роду Culex від Anopheles:

A. яйця овальні, чорного кольору, з боків повітряні камерки;

B. яйця світлі, один полюс розширений, на ньому кришечка, протилежний звужений;

C. у личинок є дихальний сифон, на якому знаходяться стигми;

D. у личинок стигми знаходяться на передостанньому членику черевця;

E. у лялечки дихальна трубка лійкоподібна;

F. у лялечки дихальна трубка циліндрична;

G. B+C+ F;

H. A+D+ E.

 

11. Навесні людина була покусана комарами роду Anopheles, які до зимівлі живились кров’ю хворого на малярію. Чи відбудеться зараження людини?

А. Відбудеться, т.я. самки харчувались на хворих людях;

B. Відбудеться, тому що шлях передачі трансоваріальний;

C. Не відбудеться, тому що комарам не властива трансоваріальна передача;

D. Не відбудеться, тому що самка перезимувала;

E. А+B.

 

12. У прибережній зоні річки з чистою проточною водою виявлені личинки комарів, які трималися під кутом до поверхні води. На восьмому членику черевця є дихальний сифон. Личинки яких комарів виявлені в річці?

А. Комар роду Culex;

B. Комар роду Aedes;

C. Комар роду Anopheles;

D. Glossina palpalis;

E. А+B.

 

13. Комахи схожі на мух, розміри 10 – 13,5 мм, на спинній частині грудей мають дві великі темні плями. Поширені у країнах з тропічним кліматом, живуть у заростях кущів по берегах рік та озер, поблизу житла людини. Живородящі. Є облігатними кровососами. Про яких комах йде мова?

А. Москіти;

В. Мокреці;

С. Муха цеце;

D. Жигалка осіння;

Е. Комар малярійний.

 

14. До київської лікарні привезли журналіста, який деякий час перебував у відрядженні в Конго. Під час лабораторного дослідження в крові хворого було виявлено трипаносоми. Назвіть переносника збудника захворювання, що спричинюється ними:

А. Москіти;

B. Комарі;

C. Муха це-це;

D. Вольфартова муха;

E. Мошки.

 

15. Хворий К. скаржиться на болі в животі, блювання, порушення випорожнень. Має знижену кислотність шлункового соку. При лабораторному аналізі випорожнень виявили личинки комах. Яке захворювання можна запідозрити?

А. Уринарний міаз;

В. Кишковий міаз;

С. Амебіаз;

D. Тканинний міаз;

Е. Аскаридоз.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 866

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3. | ІІІ. Орієнтовна основа дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.