Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

1) отримати у викладача взірці труб та підготувати їх до зварювання;

2) користуючись штангенциркулем виміряти діаметр та товщину стінки труб, а результати занести в таблицю 7.2;

3) з таблиці 7.1 вибрати параметри режиму зварювання для даного діаметру труб та товщини стінки, та занести їх в таблицю 7.2;

4) налаштувати вибрані параметри режиму зварювання на зварювальній установці;

5) провести зварювання труб;

6) за зовнішнім оглядом зварного з’єднання (величиною та формою грату) оцінити його якість;

7) змінюючи параметри режиму зварювання (зварювальний струм та час розігріву) вибрати оптимальний режим зварювання, а дані занести в таблицю 7.2.

 

Таблиця 7.2 – Параметри режиму зварювання

Параметри режиму Діаметр труби, мм Товщина стінки, мм Зварювальний Струм, А Напруга на дузі, В Тривалість розігріву,с Зусилля опади, кг Якість зварного з’єднання
Орієнтовний              
Оптимальний              

 

 

Обробка результатів, їх аналіз і висновки

1) описати будову та принцип роботи установки для пресового зварювання з магнітним керуванням дуги;

2) проаналізувати та описати як буде впливати зміна зварювального струму на якість зварного з’єднання;

3) проаналізувати та описати як буде впливати зміна часу розігріву кромок на якість зварного з’єднання;

7.6 Контрольні запитання

1) В чому полягає суть способу пресового зварювання з магнітним керуванням дуги?

2) Яка сила приводить в рух дугу?

3) Скількома стадіями характеризується обертова дуга та чим вони характеризуються?

4) Як буде змінюватись форма обертової дуги зі зміною напруженості магнітного поля?

5) Якими параметрами режиму характеризується процес пресового зварювання з магнітним керуванням дуги?

6) Що є причиною утворення виривів рідкого металу при розігріві торців труб?

7) Що буде впливати на розігрів торців труб?

8) Які технологічні прийоми використовують для запобігання утворення виривів рідкого металу при нагріванні?

9) З яких вузлів складається установка для дугоконтактного зварювання?

10) Які переваги пресового зварювання з магнітним керуванням дуги?

 



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Виконання бюджету




Переглядів: 215

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Електрична схема установки | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.