Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сучасному етапі

 

Оперативний контроль прибутковості - це оцінка і здійснення коригувальних дій з метою забезпечення прибутковості різних товарів, територій, груп споживачів, каналів розподілу, діяльності на різних ринках.

Даний контроль може здійснюватися щотижня, щомісяця, раз у квартал і т.і. Він є складовою річного контролю.

Для контролю прибутковості необхідно проводити контроль рентабельності всієї діяльності тому, що рентабельність багато в чому визначає доцільність проведення конкретних заходів і маркетингової діяльності у цілому.

Ціль оперативного контролю прибутковості - визначення сфер діяльності, які дозволяють отримати підприємству прибуток, а також ті, що приносять йому збитки.

Контроль прибутковості передбачає оцінку прибутковості у розрізі: товарів, груп покупців, сегментів ринку, каналів збуту, розмірів партій замовлень товарів.

Виділяють 3 етапи аналізу прибутковості:

1) визначення функціональних витрат (зарплата, оренда, маркетингові дослідження, продаж, реклама, упакування, доставка);

2) розподіл функціональних витрат

- у каналах розподілу (підприємства-виробники, оптові та роздрібні торговельні підприємства, транспортні організації);

- у конкретних об'єктах;

3) складання звіту про прибутки та збитки (фінансові результати) для кожного каналу збуту.

Для удосконалення контролю прибутковості необхідно здійснювати облік витрат з окремих видів діяльності, товарів, територій, покупців, ринків, сегментів, каналів збуту. На основі цієї інформації розробляються різні варіанти маркетингових рішень і вибирається оптимальний варіант.

Контроль прибутковості дозволяє керівництву визначити, чи потрібно розширювати, скорочувати або припиняти підтримку конкретних товарів і маркетингової діяльності. Контроль прибутковості здійснює контролер у відділі маркетингу.

 

Резюме

 

Контроль маркетингу – це процес виміру і оцінки результатів реалізації стратегій і планів маркетингу, виконання коригувальних дій, що забезпечують досягнення маркетингових цілей.

Види контролю диференціюються в залежності від суб'єкта контролю (внутрішній аудит маркетингу і зовнішній аудит маркетингу); за часом здійснення (попередній, поточний, і заключний контроль маркетингу); в залежності від джерел інформації, що використовуються для контролю (документальний і фактичний); в залежності від рівня здійснення (контроль на рівні підприємства, контроль на рівні підрозділу маркетингу та зовнішній контроль).

Система контролю маркетингу включає стратегічний контроль маркетингу, тактичний контроль маркетингу і оперативний контроль прибутковості.

Стратегічний контроль маркетингу – це регулярна перевірка відповідності цілей, вихідних стратегічних установок, програм підприємства вимогам наявних і прогнозованих маркетингових і ринкових можливостей.

Стратегічний контроль маркетингу включає три етапи (вивчення умов зовнішнього середовища діяльності підприємства; огляд встановлених маркетингових цілей і програм; дослідження відповідності основних елементів маркетингової діяльності підприємства розділам прийнятої програми маркетингу) і передбачає проведення чотирьох груп заходів: оцінку ефективності маркетингу; маркетинговий аудит; перегляд якості маркетингу; перегляд етичної і соціальної відповідальності підприємства.

Тактичний контроль полягає у тому, що фахівці з маркетингу постійно стежать за маркетинговими зусиллями і досягнутими результатами, зіставляють фактичні показники з плановими показниками і, при необхідності, приймають коригуючі дії.

Процес тактичного контролю охоплює чотири етапи: встановлення цілей; вимірювання показників діяльності; аналіз маркетингової діяльності (аналіз збуту; аналіз ринкової частки; аналіз співвідношення між витратами на маркетинг і обсягом продажів; фінансовий аналіз; маркетинговий оціночний аналіз); коригування діяльності.

Оперативний контроль прибутковості - це оцінка і здійснення коригувальних дій з метою забезпечення прибутковості різних товарів, територій, груп споживачів, каналів розподілу, діяльності на різних ринках.

Виділяють три етапи аналізу прибутковості: визначення функціональних витрат; розподіл функціональних витрат; складання звіту про прибутки та збитки (фінансові результати) для кожного каналу збуту.

 

Контрольні питання

 

1. Контроль в маркетингу: суть і види.

1.1. Що собою являє контроль маркетингу?

1.2. Які етапи охоплює процес контролю маркетингу?

1.3. Яким умовах повинен відповідати контроль системи маркетингу?

1.4. За якими ознаками здійснюється диференціація маркетингового контролю? Охарактеризуйте види контролю в залежності від різних ознак.

1.5. Які Вам відомі типи контролю маркетингу?

2. Стратегічний контроль маркетингу.

2.1. Що собою являє стратегічний контроль маркетингу?

2.2. В чому полягають мета і задачі стратегічного контролю маркетингу?

2.3. Назвіть і охарактеризуйте етапи стратегічного контролю маркетингу.

2.4. Розкрийте сутність маркетингового аудиту.

3. Тактичний контроль маркетингу: об'єкти і зміст контролю.

3.1. Що собою являє тактичний контроль маркетингу? Визначте його мету і об’єкти.

3.2. Визначте етапи здійснення тактичного контролю маркетингу.

4. Контроль прибутковості в підприємствах на сучасному етапі.

4.1. Що собою являє оперативний контроль прибутковості? Визначте його мету і зміст.

4.2. Назвіть етапи здійснення оперативного контролю прибутковості.

 



Читайте також:

  1. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  2. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  3. Аналіз програм на етапі їх експлуатації
  4. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  5. Відповідно до етапів його патогенезу
  6. Відповідно до етапів психологічного дослідження, доцільно
  7. Вся робота складається з декількох етапів.
  8. Головним завданням розвитку економіки України на сучасному етапі є забезпечення сталого економічного зростання.
  9. Гуманістичні тенденції науково-технічного прогресу, проблеми та суперечності їх розвитку на сучасному етапі
  10. Деталізований опис етапів навчального процесу
  11. Детермінації в сучасному природознавстві
  12. Додаток 5. Оцінка етапів дистанції




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тактичний контроль маркетингу: об'єкти і | Частина 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.