Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проведення синтезу

 

Варіанти індивідуального завдання на синтез:

1) дослідження впливу температури в каталітичній зоні на перебіг реакції гідрування НБ воднем у паровій фазі. Температуру варіюють в межах 280÷340оС через кожні 20оС при постійних навантаженні 0,15 г НБ на 1 см3 каталізатора за год та молярному співвідношенні НБ : Н2, рівному 1 : 10;

2) дослідження впливу навантаження НБ на каталізатор на основні показники реакції гідрування. Навантаження варіюють в межах 0,1÷0,4 г НБ на 1 см3 каталізатора за 1 год при температурі каталізатора 300оС та співвідношенні НБ:Н2, рівному 1:10. Для збереження постійним часу контактування у вихідну паро-газову суміш вводять азот;

3) дослідження впливу молярного співвідношення НБ:Н2 на основні показники реакції гідрування у паровій фазі. Для цього при температурі в каталітичній зоні 300оС та навантаженні 0,15 г НБ на 1 см3 каталізатора за год варіюють витрату водню в межах 4 ÷ 10 моль Н2 на 1 моль НБ. Для збереження постійним часу контактування у вихідну паро-газову суміш вводять азот;

4) дослідження впливу природи каталізатора: при однакових умовах – навантаженні НБ, молярному співвідношенні НБ:Н2 та температурі каталізатора порівнюють особливості перебігу синтезу, наприклад, на мідь- та нікельвмісних контактах;

5) дослідження впливу режиму активації каталізатора на основні показники реакції гідрування. Крім вищенаведеного методу відновлення активного компонента каталізатора (МеO) воднево-азотною сумішшю при ступінчастому підвищенні температури, починаючи з 280оС, може бути реалізований інший метод активації – це відновлення МеО на 60-70% в Ме0 відразу при температурі 380оС, з контролем за виділенням води через кожні півгодини. Після завершення такої активації проводять дослідження за варіантом (1) або (2), після чого порівнюють результати, які отримують при різних режимах відновлення.

Номер варіанта завдання на проведення експерименту видається викладачем.

Відповідно до отриманого завдання встановлюють в автоматичному режимі необхідні температури у випарювальній та каталітичній зонах реактора (1) і починають дозувати водень (в разі необхідності також і азот) та вихідний НБ. Для досягнення стаціонарного стану установка функціонує 1 год в означеному режимі, після чого відбирають пробу протягом 1 год.

Отриману реакційну масу (каталізат) з приймача (2) переносять у ємність, яку зважують з точністю до 0,0001 г і далі піддають газо-рідинному хроматографічному аналізу.

Змінюючи умови, виконують програму завдання. Результати експерименту заносять до таблиці 3.

 

Таблиця 3 – Умови проведення дослідів та склад каталізату

 
 

проби

Ткат, оС Твип, оС Витрата Час відбору проби, год Вага проби, г Склад каталізату, %
НБ H2 N2 НБ бен-зол ані-лін інші
см3/хв
                       
                       

Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  8. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  9. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  10. А) Методика проведення заняття
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка каталізатора | Аналіз реакційних мас

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.