Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Переліку посилань до нього

 

(На основі уривків монографії: Боєчко В. Д. Кордони України: історична ретроспектива та сучасний стан [Текст] / В. Д. Боєчко, О. І. Ганжа, Б. І. Захарчук. – К. : Основи, 1994. – С.20, 37, 53, 65, 127.)

Центральна Рада не визнала Раду Народних Комісарів “всеросійським” урядом. Водночас Генеральний секретаріат заявив, що “Центральна Рада і Генеральний секретаріат твердо і виразно заявляють, що Україна має бути у складі Федеративної Республіки Російської як рівноправне державне тіло”[1]. На засіданні 10 січня 1918 р. керівник радянської делегації Л.Д.Троцький офіційно визнав повноваження делегації УНР, заявивши, “що не бачить жодної перешкоди для участі української делегації у мирних переговорах”[2].

Польський уряд не приховував територіальних зазіхань щодо України[3]. Тому після окупації українських земель Ю.Пілсудський віддав наказ про передачу шістьох повітів під управління уряду Польщі[4]. Контрнаступ Червоної Армії змусив Польщу звернутися до країн Антанти з проханням допомогти укласти почесний мир. Лінія кордону між Польщею та Радянською Україною стала називатися “лінією Керзона”[5].

Про тісне співробітництво Центральної Ради і “Сфатул Церій” у листопаді – грудні 1917 р. свідчить і той факт, що перше засідання молдавського парламенту проходило 21 листопада 1917 р. в Кишиневі під охороною “національних молдавських і українських військ”[6].

За ці дні Укрдержплан і ЦАТК підготували відповідні документи, в яких обґрунтовувалася доцільність “з етнографічної, політичної і господарської точок зору” приєднання м. Балти й Балтського району до Молдавської АРСР[7]. 26 листопада 1924 р. Президія ВУЦВК прийняла постанову “Про скасування Балтського округу Одеської губернії і про передання міста Балти і Балтського району до складу МАРСР і про ліквідацію деяких районів Балтського округу”[8].

В Аккерманському, Ізмаїльському й Хотинському повітах переважає українське населення, яке за своїми мовними та національно-побутовими особливостями нічим не відрізняється від населення Української РСР. Т.Константинов запропонував “передати ці повіти до складу УРСР”[9]…

…Останнє речення висновків до розділу.

 

Додаток В-1. Приклади бібліографічного оформлення згідно


Читайте також:

  1. B. нижнього краю щитоподібного хряща
  2. G. Дитячі функціональні гастроінтестінальні розлади: Новонароджені/діти раннього віку
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток А-4. Зразок оформлення титульного аркушу дипломної роботи для спеціальності «Етнологія» | Додаток Г. Пам’ятка науковому керівникові

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.