Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета:засвоєння студентами теоретичних основ системи сучасних статистичних дисциплін, які охоплює курс «Статистика» для організації практичної діяльності за напрямом книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія; набуття студентами практичних навичок у використанні статистичних методів, моделей і статистичних показників в аналізі об’єктивних та суб’єктивних процесів, що впливають на ефективність бібліотечної справи; засвоєння студентами найважливіших ідей та досягнень вітчизняних та закордонних дослідників і практиків з проблематики дисципліни «Статистика»

Завдання:

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- специфіку діяльності обліково-контрольної та адміністративно-господарської роботи;

- використання стандартних методик на основі даних статистичної звітності та спеціальних досліджень для підвищення ефективності підприємств, організацій та установ у сфері туризму;

- використання цих методик в розрахунках та при вирішенні практичних завдань;

вміти:

- застосовувати статистичні засоби і здійснювати бібліотечно-бібліографічно-статистичне обслуговування як в традиційному режимі, так і із застосуванням інноваційних технологій;

- працювати з основними джерелами статистичної інформації і довідковою літературою;

- оцінювати результати господарської діяльності підприємств, організацій та установ за допомогою статистичних показників і статистичних методів;

- системно аналізувати діяльність підприємств, організацій та установ за допомогою статистичних показників і статистичних методів;

- складати схему рішення статистичного завдання;

- впроваджувати принципи статистичного менеджменту і маркетингу у сфері книгознавства і бібліотекознавства.

 

Вивчення дисципліни здійснюється в формі лекцій, практичних, семінарських занять та самостійних робіт. Значне місце приділяється самостійному вивченню та оволодінню матеріалом. Програмою курсу передбачено оволодіння навичками роботи та їх оптимального використання при вирішенні статистичних завдань і творчих задумів.

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

Змістовий модуль 1. ОСНОВИ СТАТИСТИКИ

Змістовий модуль 2. БІБЛІОТЕЧНА СТАТИСТИКА

Змістовий модуль 3. СТАТИСТИЧНА МЕТОДОЛОГІЯ. ОБРОБКА СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ

Змістовий модуль 4. УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК ОРГАНІЗАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ

 

На вивчення навчальної дисципліни відводиться _180_ годин /_5_ кредитів ECTS.

 

Оцінювання знань студентів формується за результатами роботи на семінарських та практичних заняттях (виконання практичних завдань, активність на практичних заняттях, написання модульних контрольних робіт та проміжних тестів), виконання індивідуального завдання (підготовка реферату, доповіді, висвітлення теми із частини самостійного опрацювання) та відповіді на іспиті.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примітка. | СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.