Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Навчальна дисципліна «Сучасна українська мова» оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Вона складається з чотирьох модулів.

Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою за накопичувальною системою.

Форми поточного контролю:

- усна відповідь на практичному та семінарському занятті;

- виконання практичних завдань;

- усні тренінги для удосконалення вимови студентів;

- письмові творчі роботи.

Модульний контроль: результат вивчення кожного модуля складає підсумок всіх форм поточного контролю та виконання модульної контрольної роботи.

Підсумковий контроль знань: іспит – проводиться у формі відповіді на теоретичні питання та виконання практичних завдань.

Умови допуску студента до іспиту:

- відсутність заборгованостей з практичних та семінарських занять;

- відсутність заборгованостей з модульних контрольних робіт;

- позитивні рейтингові бали за кожний модуль.

Підсумкова оцінка

За результатами кожного семестрового контролю студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою,яка розраховується як сума оцінок з модулів (стартовий рейтинг) та оцінки за іспит за такою шкалою оцінювання:

Розподіл балів, які отримують студенти

Курс ІІІ, ІV, семестр 6,7

  (ЗМ1) (ЗМ2) (ЗМ3) (ЗМ4) Іспит (КІ) Разом (підсумкова оцінка - ПО)
Максимальна оцінка в балах

 

Максимальна кількість балів за 1–2 модулі (стартовий рейтинг) – 70 балів.

Розрахунок підсумкової оцінки:

ПО = ЗМ1+ ЗМ2+КІ

№ з/п Назви виду роботи, способи набуття знань Бали за 1 заняття Бали за всі заняття (максимальні)
Модуль 1 Модуль 2 Модуль 3 Модуль 4
1. Лекційні заняття: - відвідування - конспектування лекцій до 0,5   0,1х10=1     0,1х5=0,5   0,1х10=1 0,1х10=1
2. Практичні заняття та семінари: - виконання практичного завдання   до 1,5     1х7=7     1,5х7=10,5     1х6=6   1,5х6=9
3. Самостійна робота: - виконання практичного завдання   до 0,5   0,5х12=6 0,5х12=6 0,5х8=4 0,5х8=4
4. Модульна контрольна робота   1х1=1 1х3=3 1х4=4 1х6=6
  Всього за модуль  
  Іспит до 30
  Підсумкова оцінка (ПО) 15 + 20 + 15 + 20 + 30 = 100 балів

Трансформація рейтингової оцінки

Сума набраних рейтингових балів при семестровому контролі переводиться в оцінки системи оцінювання ECTS. Система передбачає семибальну шкалу (А, В, С, D, E, FX, F) та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. I. Актуалізація знань учнів
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання навчальної дисципліни | Шкала оцінювання: національна та ECTS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.