МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИТочність обчислень при виконанні розрахунків повинна у відповідності з «Правилами тягових розрахунків для поїзної роботи» (ПТР) [4] прийматися: 1) для мас складів (вантажних) – з округленням до 50 т; 2) для сил, що діють на поїзд (сили тяги, опору, гальмівні) – з округленням до 50 Н; 3) для крутизни схилів при вимірюванні в тисячних (проміллє, ‰) – з одним знаком після коми; 4) для питомих сил при вимірюванні в Н/кН – з двома знаками після коми; 5) для відстаней при вимірюванні в метрах (для елементів профілю) і в кілометрах (для перегонів) – з одним знаком після коми; 6) для швидкостей при вимірюванні в км/год – з одним знаком після коми; 7) для витрат пального – з округленням до 10 кг; 8) для питомих витрат пального – з округленням до 0,1 кг/104 ткм; 9) для струмів – з округленням до 5 А; 10) для витрат електроенергії – з округленням до 10 кВт·год; 11) для питомих витрат електроенергії при вимірюванні в кВт·год/ткм – з одним знаком після коми; 12) для перегінних часів ходу – розрахункове до 0,1 хв, для графіка руху поїздів – з округленням до 1 хв. На початку курсової роботи після вихідних даних необхідно привести основні характеристики локомотива. Основними характеристиками, що використовують при тягових розрахунках, є тягова характеристика локомотива, струмова характеристика локомотива або тягових електричних машин та теплові характеристики тягових електродвигунів (тягового генератора) [4]. Тяговою характеристикою локомотива називають залежність дотичної сили тяги локомотива від його швидкості . Тягові характеристики всіх локомотивів, що використовуються на залізниці, наведено в [4]. Струмова характеристика являє собою залежність сили струму робочих обмоток тягових машин або локомотива в цілому від швидкості . Ці характеристики також приведено в [4]. До теплових характеристик відносять залежності температури перегріву обмоток тягових машин та теплової сталої часу Т від сили струму. Теплові характеристики наводяться в [4]. Для електровозів значення теплової сталої часу Т є постійним для всього робочого діапазону зміни сили струму. Всі перелічені характеристики необхідно акуратно накреслити на міліметровому папері і привести на початку курсової роботи. Таблиця 1Т Читайте також:
|
||||||||
|