а саме:
ð вивчати особливості характеру, діапазон знань, ставлення до праці своїх підлеглих;
ð вибирати тип і обсяг робіт у відповідності до здібностей, потреб і навичок працівників;
ð надавати працівникам найбільш повну характеристику майбутньої роботи;
ð дозволяти працівникам обґрунтовано відмовлятись від роботи;
ð вміло пояснювати необхідність виконання роботи;
ð приймати оптимальні рішення;
ð встановлювати чіткі зони повноважень;
ð удосконалювати комунікації;
ð використовувати стиль керівництва відповідно до ситуації;
ð не приховувати виробничо-господарську інформацію;
ð забезпечувати необхідну винагороду за ефективну роботу;
ð застосовувати графіки з метою пояснення певних економічних явищ;
ð виступати наставником щодо підлеглих;
ð підвищувати кваліфікацію підлеглих;
ð розвивати здібності підлеглих;
ð при необхідності сприяти працівнику у зміні робочого місця тощо.
Доцільно:
ð регулярно займатись спортом;
ð культивувати почуття гумору;
ð займатись аутотренінгом та медитацією;
ð звузити коло свого спілкування тільки до тих, хто вам приємний;
ð зайнятись певним видом діяльності, що дозволить вам підвищити вашу самооцінку (дзюдо, карате, шейпінг, стрільба з лука, курси іноземних мов);
ð активно відпочивати (поїхати з друзями на природу);
ð не уникати приємного спілкування, а навпаки – заохочувати його;
ð виконувати певні завдання саме так, як ви вважаєте за потрібне, а не хтось інший тощо.
Контрольні питання до теми № 10
1. Основи трудового законодавства України.
2. Моральні принципи медичної та фармацевтичної етики.
3. Основні терміни кадрового менеджменту.
4. Форми влади, які можуть застосовувати керівники різних рівнів.
5. Підходи та стилі керівництва: авторитарний, ліберальний, демократичний.
6. Поняття конфлікту та види конфліктів.
7. Етапи протікання конфліктів та форми перебігу.
8. Основні методи управління конфліктами.
9. Види та фактори формування стресів.
10. Напрямки подолання стресів.
Завдання для лабораторної роботи роботи № 10
1. Визначити перелік документів, які необхідні для прийому на роботу.
2. Розробити проект контракту (трудового, колективного договору) з фармацевтичними працівником.
3. Проведення імітаційної гри зі студентами. Запропонувати вихід (розв'язок) конфліктної ситуації в колективі.