МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
PMBOK: 9 областей управлінських знаньPMBOK (Project Management Body of Knowledge - Звід знань з управління проектами) - міжнародний стандарт складу знань з управління проектами, який розроблений і розвивається Інститутом Проектного Менеджменту (Project Management Institute - PMI) [8]. PMBOK cодержит опису складу знань з наступним 9 розділами (областям знань) управління проектами, кожен з яких ділиться на відповідні підрозділи:
1. Управління інтеграцією проекту (Integration) - Створення плану проекту (Project Plan Development) - Виконання плану проекту (Project Plan Execution) - Контроль змін у проекті (Integrated Change Control) 2. Управління обсягом робіт (Scope) - Ініціювання (Initiation) - формальне ухвалення рішення про початок проекту (наступної фази проекту) - Планування обсягу робіт (Scope Planning) - розробка документа, що описує обсяг робіт - Формалізація обсягу робіт (Scope Definition) - декомпозиція всього обсягу робіт (основних необхідних результатів) на дрібні, вимірні завдання - Верифікація (Scope Verification) - підтвердження обсягу робіт - формальна перевірка прийнятності результатів роботи. - Управління змінами обсягу робіт (Scope Change Control) - контроль і затвердження змін 3. Управління часом виконання (Time) - Визначення складу робіт (Activity Definition) - Визначення взаємозв'язків робіт (Activity Sequencing) - Оцінка тривалостей робіт (Activity Duration Estimating) - Складання розкладу проекту (Schedule Development) 4. Управління вартістю (Cost) - Планування ресурсів (Resource Planning) - які ресурси в якій кількості потрібні для робіт - Оцінка вартостей (Cost Estimating) - ресурсів, необхідних для робіт - Розробка бюджету (Cost Budgeting) - бюджетування - розподіл витрат по компонентам проекту - Контроль вартості (Cost Control) - управління змінами бюджету 5. Управління якістю (Quality) - Планування якості (Quality Planning) - визначення стандартів якості та коштів для їх досягнення - Забезпечення якості процесу (Quality Assurance) - планова, регулярна оцінка виконання - перевірка виробничих процесів - Контроль якості результатів (Quality Control) - моніторинг результатів проекту, визначення їх відповідності стандартам, виявлення й усунення причин невідповідності якості 6. Управління персоналом (Human Resource) - Організаційне планування (Organizational Planning) - ідентифікація, документування, і призначення проектних ролей, обов'язків і структури звітності - Підбір кадрів (Staff Acquisition) - отримання необхідних для проекту людських ресурсів, призначення персоналу в команду проекту - Розвиток команди проекту (Team Development) - підвищення продуктивності праці: індивідуальної і команди в цілому (поліпшення взаємодії) 7. Управління комунікаціями (Communications) - Планування взаємодії (Communications Planning) - визначення потреб учасників проекту в інформації та планування інформаційних потоків - Розподіл інформації (Information Distribution) - регулярне і своєчасне забезпечення учасників проекту необхідною інформацією - Оцінка виконання (Performance Reporting) - збір і поширення звітності про поточний стан проекту, досягнутому прогресі і очікуваних результатах - Адміністративне завершення (Administrative Closure) - створення, поширення (знищення) інформації, необхідні для формального завершення проекту / фази 8 Управління ризиками (Risk) - Планування управління ризиками (Risk Management Planning) - Ідентифікація ризиків (Risk Identification) - Якісний аналіз ризиків (Qualitative Risk Analysis) - Кількісний аналіз ризиків (Quantitative Risk Analysis) - Планування реагування на ризики (Risk Response Planning) - Моніторинг та контроль ризиків (Risk Monitoring and Control) 9. Управління закупівлями і поставками (Procurement) - Планування закупівель (Procurement Planning) - визначення якісь продуктів і послуг потрібні ззовні - Планування пропозицій (Solicitation Planning) - документування вимог до продукції та послуг від зовнішніх постачальників - Отримання пропозицій (Solicitation) - Вибір постачальників (Source Selection) - Управління контрактами (Contract Administration) - регулювання відносин з постачальниками - Завершення контрактів (Contract Closeout) - підтвердження виконання, вирішення спорів
Читайте також:
|
||||||||
|