Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Структура кадрової служби підприємств фармацевтичної галузі.

Етапи управління трудовими ресурсами фармацевтичної організації.

Джерела отримання інформації про потенційних працівників фармацевтичного підприємства. Кадрова політика підприємства.

управлінням кадрами – процес планування, підбору, підготовки, оцінки та неперервної освіти кадрів, спрямований на раціональне їх використання, підвищення ефективності виробництва і, в кінцевому результаті – на поліпшення якості життя.

 

сукупність принципів, основних моделей, цілей та уявлень, які визначають напрями та зміст роботи з кадрами і є вирішальними у сфері управління організацією.
Кадрова політика

Кадрова стратегія     тактики управління кадрами
включає підняття престижу підприємства, дослідження взаємовідносин між працівниками всередині підприємства, аналіз перспектив розвитку потенціалу робочої сили в даному регіоні, узагальнення та попередження причин звільнення з роботи тощо   повсякденна реалізація кадрової стратегії, а також одночасне надання допомоги керівництву при виконанні завдань управління підприємством

ü планування потреби в кадрах; ü навчання та підвищення кваліфікації; ü система регулювання; ü оплата праці.   ð підвищенні у працівників задоволення і зацікавленості від праці шляхом їх мотивації; ð досягненні кращого взаєморозуміння між керівником та підлеглими шляхом співбесід, спостереження, обговорення; ð виявленні перешкод у роботі та пошуку шляхів їх усунення; ð доведенні до відома підлеглих оцінки їх діяльності; ð накопиченні професійних сил, а при необхідності удосконаленні та перепідготовці за конкретним планом; ð встановленні реальних та досяжних цілей на найближче майбутнє; ð розгляді всіх можливих варіантів кадрових перестановок всередині організації.

 

 

  Орієнтація на вимоги законодавства про працю   Забезпечення умов для стабілізації кадрового складу  

 

 

Облік поточної та перспективної потреби організації в персоналі ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ Дотримання балансу інтересів організації та працівників

 

 

  Залучення до співробітництва при реалізації кадрової політики зацікавлених сторін   Максимальна турбота про кожного працівника зокрема, повага до його прав та свобод  

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV група- показники надійності підприємства
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IY.3. Общество и его структура.
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування певних управлінських рішень | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.