Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 7. Елементи методу бухгалтерського обліку та їх характеристики

 

Мета заняття: засвоїти порядок складання документів та усвідомити їх значення як однієї із складових методу бухгалтерського обліку.

 

Контрольні питання:

1. Документація та її значення.

2. Класифікація документів.

3. Вимоги, які ставляться до документів.

4. Інвентаризація, її види та оформлення результатів інвентаризації.

5. Калькулювання як спосіб вартісної оцінки господарських процесів.

Практичні завдання:

 

Завдання 1.

Необхідно поставити в наведеній таблиці вид первинного документу: розпорядчий – (Р), виправдовуючий – (В), документ бухгалтерського оформлення – (БО).

Дані для виконання:

 

№ з/п Назва документу Вид документу
Довіреність на отримання матеріальних цінностей  
Акт приймання матеріалів  
Наказ про прийняття працівника на роботу  
Прибутковий касовий ордер  
Акт приймання-передачі ОЗ  
Вимога на отримання матеріалів  
Відомість нарахування зносу ОЗ  
Платіжне доручення  
Авансовий звіт  
Відомість нарахування заробітної плати  
Розпорядження про оплату робіт сумісниками  
Договір купівлі-продажу  
Гарантійний лист про оплату  
Акт на списання інвентарю  
Наказ про призначення комісії щодо втрачених документів  
Розрахунок податку на прибуток  

 

Завдання 2.

Необхідно визначити, якими первинними документами оформлюються наступні господарські операції.

 

Дані для виконання:

1. Нараховано заробітну плату працівникам підприємства.

2. Проведено утримання прибуткового податку із заробітної плати.

3. Зараховано на поточний рахунок виручку за проданий товар.

4. Одержано в касу готівку для виплати заробітної плати.

5. Виплачено заробітну плату працівникам підприємства.

6. Одержано товар від постачальників.

7. Проведено відрахування на соціальні заходи від заробітної плати.

8. Перераховано кошти з поточного рахунку постачальникам за товари.

9. Видано із каси суму підзвітній особі.

10. Придбано підзвітною особою матеріали.

 

Завдання 3.

Необхідно заповнити ПКО № 1 на надходження в касу готівки з банку за чеком АМ № 350555 для виплати заробітної плати в сумі 5580 грн. головний бухгалтер – Козаченко К.О., касир – Біляк І.П.

 

 

Завдання 4.

Необхідно заповнити ВКО № 5 на виплату із каси готівки Петрову В.В. на витрати по відрядженню на підставі наказу № 3 в сумі 500 грн. Керівник підприємства – Рубан Р.Н., головний бухгалтер – Козаченко К.О., касир – Біляк І.П.

 

Завдання 5.

Необхідно з поданого переліку назвати реквізити документів, які є обов’язковими як для первинних, так і для зведених документів, та заповнити на підставі отриманих даних таблицю.

 

Обов’язкові реквізити документів Реквізити, які не є обов’язковими

 

Дані для виконання:

 

  1. Назва документу.
  2. Дата і місце складання.
  3. Назва підприємства, від імені якого складено документ.
  4. Зміст та обсяг господарської операції, одиниці її виміру.

5. Посади осіб, що відповідають за здійснення і правильність оформлення операції.

  1. Особистий підпис особи, що брала участь у здійсненні операції.
  2. Відбиток печатки.
  3. Юридична адреса підприємств, які складали документ.
  4. Ідентифікаційний код підприємства, яке склало документ.
  5. Форма власності підприємства, яке склало документ.

 

Тести:

 

  1. Які з перерахованих реквізитів документів відносяться до змінних:

а) найменування підприємства;

б) № поточного рахунку підприємства;

в) порядковий № документа.

 

2. Хто несе відповідальність за достовірність даних, що містяться в документі:

а) керівник;

б) головний бухгалтер;

в) особи, які підписують документ.

 

3. Чи є підставою для облікового запису виправдовуючі документи:

а) так;

б) ні;

в) в деяких випадках.

 

4. Чи допускаються виправлення в первинних документах:

а) не допускаються;

б) допускаються, крім виправлень в касових і банківських документах;

в) допускаються.

 

Література:

 


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. II. Елементи операційних витрат
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  5. Автоматизація обліку виробничих запасів та МШП засобами універсального програмного продукту
  6. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  7. Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту
  8. Автоматизація обліку фінансово-розрахункових операцій засобами універсального програмного продукту
  9. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  10. Автоматизована форма бухгалтерського обліку.
  11. Автоматизована форма обліку
  12. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.