Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність виконання роботи

1. Ознайомитись з конструкцією розривної машини РМИ-60.

2. Виготовити зразки з листових матеріалів отриманих методом екструзії для випробування на розрив не менше трьох з кожного листа (рис. 3.1).

3. Виміряти товщину і ширину зразків, обчислити середні арифметичні величини та площу початкового поперечного перерізу А0. Отримані дані занести в табл. 3.2.

4. Нанести на зразки необхідні мітки відповідно до табл. 3.1 і рис. 3.1.

5. На розривній машині РМИ-60 перевірити встановлення ведучої стрілочки циферблату на "нуль". Верхній затискач повинен бути зафіксованим. Кронштейн з нижнім затиском повинен бути піднятим до гори, при цьому відстань між затискачами повинна бути вибрана у відповідності з табл. 3.1 в залежності від типу зразка. Переглянути наявність паперової діаграмної стрічки та олівця в самописному пристрої.

6. Затиснути зразок по мітках.

7. Звільнити верхній затискач від фіксатора.

8. Ввімкнути електродвигун натисканням кнопки "вниз".

9. Зняти покази величин "навантаження–подовження" до повної руйнації зразка.

10. Вимкнути електродвигун натиснувши кнопку "стоп".

11. Для інших дослідних зразків повторити пункти 5–10.

12. Значення міцності при розриві (σрр) в МПа обчислити за формулою:

 

,

 

де Fрр – навантаження, за якого зразок зруйнувався, Н;

A0 – площа початкового поперечного перерізу зразка, мм2.

13. Відносне подовження при розриві (εрр) у % обчислити за формулою:

 

,

 

де Δlор – зміна розрахункової довжини зразка, мм;

l0 – початкова розрахункова довжина зразка, мм.

14. Розраховані дані занести в табл. 3.2.

Таблиця 3.2.

Результати вимірів та розрахунків

№ пор. b, мм d, мм А0, мм2 Fрр, Н σрр, МПа Δlор, мм l0, мм εрр, %
               
               
...                

15. Оформити звіт (додаток) і захистити виконану роботу.

 

Запитання для самоперевірки

1. З якою метою проводять випробування полімерних плівок та листів?

2. Які вимоги пред'являють до зразків при виконанні досліджень на розтяг?

3. З яких вузлів складається розривна машина РМИ-60?

4. Які вимоги пред'являють до обладнання для розтягу плівкових та листових матеріалів?

5. Опишіть криву "навантаження–подовження", визначте основні зони.

6. Як розрахувати величину міцності при розриві (σрр)?

7. Як розрахувати величину відносного подовження при розриві (εрр)?

 


 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення випробувань | Лабораторна робота № 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.