МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичні завданняПід час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні. 1. Засвоїти визначення понять: демократія, безпосередня демократія, представницька демократія, правова держава, верховенство права, соціальна держава. 2. Скластив зошиті схеми: а) ознак правової держави; б) ознак соціальної держави. 3.Дати відповіді на питання. Чи можна завдяки закріпленню конкретних ознак та принципів правової держави в Конституції визначити такою конкретну державу? Чи може існувати соціальна, правова держава в суспільстві, що не відповідає ознакам громадянського? Наскільки реальним є політико-юридичний ідеал «демократична, соціальна, правова держава»? Чи існують реально такі держави сьогодні? 4. Проаналізувати І, II і III розділи Конституції України і визначити, які ознаки правової держави відбито в її статтях. Відповіді записати в зошиті. 5. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Ознаки правової та соціальної держави».
Заповніть таблицю «Право, держава, суспільство»
8.Підготувати реферати за наступними темами: “Виникнення та розвиток ідеї правової держави”, “Проблеми становлення в Україні громадянського суспільства”, “Діалектика взаємозв'язку правової держави і громадянського суспільства”. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|