МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.1. Засвоїти визначення понять: правова система, національна правова система, система права, предмет правового регулювання, метод правового регулювання, галузь права, інститут права, публічне право, приватне право, юридична норма, гіпотеза юридичної норми, диспозиція юридичної норми, санкція юридичної норми. 2. Самостійно скластисхеми: а) елементів правової системи; б) системи об'єктивного юридичного права. 3. З’ясувати джерела основних галузей права України. 4. Навести приклади галузевих та міжгалузевих інститутів права. 5. Знайтивідповідність між стовпцями таблиці «Методи правового регулювання».
6. Визначитипредмет та метод правового регулювання основних галузей права України за схемою:
7. Визначте, до якої галузі права належать юридичні норми, що регламентують: а) права та обов’язки студентів; б) відносини між адміністрацією навчального закладу та його викладачами; в) правила прийому на роботу; г) підприємницьку діяльність людини; д) відповідальність за безквитковий проїзд у громадському транспорті; е) створення господарських товариств. 8. Наведіть приклади галузей матеріального та процесуального права. 9. Охарактеризуйте співвідношення внутрішньодержавного, міжнародного та регіонального права. 10. Підготувати реферати за темами: “Система права і правова система України та їх співвідношення”, «Сучасна система права України», “Структура методу правового регулювання”, “Проблеми інституціалізації приватного і публічного права України”. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|