Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання знань на екзамені та заліку

Якщо протягом вивчення навчальної дисципліни курсант набрав суму балів 75 – 90, то за його згодою він отримує оцінку В/Добре, С/Добребез складання екзамену; якщо 91 – 100 балів, то за його згодою він отримує оцінку А/Відміннобез складання екзамену. Курсант, який набрав менше 75 балів складає екзамен.

Для тих, хто складає екзамени та заліки критерії оцінювання знань наступні.

Оцінка “відмінно”/ А - виставляється якщо курсант має глибокі і системні знання, вміє узагальнювати теоретичний матеріал, співвідносити загальні знання з конкретними ситуаціями; засвідчив уміння критично оцінювати варіантні підходи щодо сутності норм та уявлень; оволодів навиками аналізувати, моделювати та адекватно оцінювати ситуацію; обізнаний з науковими працями вітчизняних та зарубіжних спеціалістів в даній області; матеріал викладає логічно, послідовно, переконливо.

Оцінка “добре”/ В, С - виставляється якщо курсант виявив достатньо повні знання курсу; дає правильні, хоча і не завжди повні визначення явищ дійсності; оволодів навичками співвідносити теоретичні знання з конкретними ситуаціями; висловлює своє ставлення до варіантних теорій щодо сутності явищ; засвоїв основи аналітичного методу; допускає незначні неточності в розкритті окремих теоретичних положень.

Оцінка “задовільно”/ D, Е – курсант взагалі засвоїв програмний матеріал курсу в передбаченому обсязі з деякими неточностями у визначенні основних явищ та процесів; намагається висловити своє ставлення до проблемних питань, хоча і не завжди адекватно; вміє аналізувати набуті теоретичні знання і співвідносити їх з конкретними ситуаціями; виклад матеріалу непослідовний, неточний, з наявними помилками.

Оцінка “незадовільно”/ FX, F – курсант виявив слабкі (відсутність) знання теоретичного програмного матеріалу; не зміг дати визначення основних провідних категорій та явищ; відсутні навички адекватної оцінки норм і теорій; виклад матеріалу непослідовний, нелогічний, фрагментарний, з грубими помилками.

Оцінка “зараховано” виставляється якщо курсант виявив достатньо повні знання курсу; вміє узагальнювати теоретичний матеріал, співвідносити загальні знання з конкретними ситуаціями, засвідчив уміння критично оцінювати варіативні підходи щодо сутності поставлених питань, дає правильні, хоча і не завжди повні відповіді на поставлені запитання; висловлює своє ставлення до варіантних теорій щодо сутності явищ; допускає незначні неточності в розкритті окремих теоретичних положень; матеріал викладає не завжди логічно, послідовно і переконливо.

Оцінка “не зараховано” виставляється якщо курсант виявив слабкі (відсутність) знання теоретичного програмного матеріалу; не зміг дати визначення основних провідних категорій та явищ; відсутні навички адекватної оцінки норм і теорій; виклад матеріалу непослідовний, нелогічний, фрагментарний, неточний, стислий; повна відсутність переконливості в викладенні матеріалу.

 

Вимоги до аудиторії!

Максимальна кількість курсантів та студентів повинна буди задіяна на семінарському занятті. Курсанти та студенти повинні висловлювати свою точку зору, дискутувати з питань семінару, демонструвати аналітичні здібності і поінформованість з теми.

Курсант (студент) на занятті повинен працювати і не заважати іншим курсантам (студентам) і викладачу.

Питання для самоконтролю

1. Юридична наука та її система.

2. Місце теорії держави і права в сучасний юриспруденції.

3. Теорія держави і права в системі суспільних та юридичних наук.

4. Предмет теорії держави і права.

5. Функції теорії держави і права.

6. Метод і методологія теорії держави і права.

7. Компаративістика як сучасний напрям юридичної науки.

8. Влада і соціальні норми в первісному суспільстві.

9. Основні теорії походження держави.

10. Загальні закономірності виникнення держави.

11. Форми виникнення держави в народів світу.

12. Виникнення права. Мононорми первісного суспільства і право.

13. Сутність держави.

14. Держава, її ознаки та атрибути.

15. Державна влада: поняття, властивості, методи здійснення.

16. Функції держави. Форми здійснення функцій держави.

17. Типологія держав.

18. Співвідношення і взаємозв’язок держави і права.

19. Форма держави: поняття і структура.

20. Форма правління.

21. Форма державного устрою.

22. Форма державного режиму.

23. Механізм держави, його структура і принципи.

24. Розподіл влади в держави. Гілки державної влади.

25. Державні органи влади в Україні.

26. Громадянське суспільство: поняття, ознаки, структура.

27. Правова держава: поняття, ознаки.

28. Історія ідеї правової держави.

29. Правова і соціальна держава.

30. Головні напрямки формування громадянського суспільства і правової держави в Україні.

31. Поняття і структура політичної системи держави.

32. Місце держави в політичній системі суспільства.

33. Юридична концепція прав людини. Покоління прав людини.

34. Правовий статус особи, його структура і види.

35. Права людини і громадянина.

36. Міжнародні стандарти в галузі прав людини.

37. Сучасні підходи до розуміння права.

38. Теорія природного права.

39. Нормативний підхід до розуміння права.

40. Соціологічний підхід до розуміння права.

41. Психологічна теорія права. Історична теорія права. Інтегративний підхід до розуміння права.

42. Поняття та ознаки права.

43. Функції права.

44. Принципи права.

45. Джерела (форми) права: поняття і види.

46. Правові акти, їх види і співвідношення.

47. Нормативно-правові акти, їх види і співвідношення.

48. Закони: поняття, ознаки, види.

49. Підзаконні нормативно-правові акти: поняття, ознаки, види.

50. Дія нормативно-правових актів у часі, у простори та за колом осіб.

51. Правові аксіоми, презумпції і фікції.

52. Юридичні колізії: поняття, види, подолання та усунення.

53. Юридична техніка.

54. Юридична термінологія: поняття, класифікація. Специфіка юридичних термінів.

55. Соціальні норми: поняття, ознаки, види, співвідношення.

56. Норми права в системі соціальних норм.

57. Єдність і відмінність права і моралі.

58. Норма права: поняття, ознаки.

59. Структура норми права.

60. Класифікація норм права.

61. Способи викладення норм права. Співвідношення норми права і статті нормативно-правового акта.

62. Правова система суспільства і система права, їх співвідношення.

63. Система права: поняття, ознаки, структурні елементи.

64. Галузі і інститути права.

65. Загальна характеристика основних галузей права України.

66. Об’єктивне і суб’єктивне право.

67. Публічне і приватне право.

68. Матеріальне і процесуальне право.

69. Сучасна типологія права. Критерії класифікації правових систем.

70. Англо-американський тип правової системи.

71. Романо-германський тип правової системи.

72. Релігійно-традиційний тип правової системи.

73. Правотворчість: поняття, принципи, види.

74. Законодавчий процес і його стадії.

75. Систематизація нормативно-правових актів.

76. Співвідношення системи права і системи законодавства.

77. Правовідносини: поняття, ознаки, види.

78. Структура правовідносин.

79. Суб’єкти правовідносин. Правоздатність і дієздатність суб’єктів правових відносин. Правосуб’єктність.

80. Об’єкти правовідносин: поняття, види.

81. Передумови виникнення правовідносин.

82. Юридичні факти. Фактичний юридичний склад.

83. Реалізація права: поняття, ознаки, форми.

84. Застосування права: поняття, ознаки, випадки, коли виникає необхідність у застосуванні права.

85. Основні вимоги до правильного застосування права.

86. Стадії процесу застосування права.

87. Прогалини в позитивному праві та способи їх подолання.

88. Акти правозастосування: поняття, ознаки, види.

89. Юридичний процес.

90. Тлумачення норм права і його види.

91. Способи (прийоми) тлумачення норм права.

92. Види юридичного тлумачення права за обсягом.

93. Акти тлумачення (інтерпретаційні) права.

94. Правомірна поведінка: поняття, ознаки, види.

95. Правопорушення: поняття, ознаки, види.

96. Юридичний склад правопорушення.

97. Юридична відповідальність: поняття, ознаки, підстави.

98. Мета і функції юридичної відповідальності.

99. Принципи юридичної відповідальності.

100. Види юридичної відповідальності.

101. Правосвідомість: поняття, структура, види.

102. Правова культура: поняття, структура, види.

103. Професійна правосвідомість і професійна правова культура.

104. Деформація правосвідомості.

105. Правове виховання, його форми і методи.

106. Законність: поняття, принципи.

107. Правопорядок: поняття, функції та принципи. Правопорядок та суспільний порядок.

108. Гарантії законності і правопорядку.

109. Правове регулювання: поняття, засоби, типи.

110. Механізм правового регулювання і його стадії.



Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДІАГНОСТИКИ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ | БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОПИС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.