Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетинг місць

З маркетингом місць знайомі люди, що підшукують собі нові квартири або вибирають курорти, де можна добре відпочити. Маркетинг місць - це діяльність, що вживаються з метою створення, підтримки чи зміни відносин і поведінки, що стосуються конкретних місць.

Маркетинг житла

Включає в себе забудову і активна пропозиція житла на продаж або оренду.

Маркетинг зон господарської забудови

Включає в себе господарське освоєння; продаж або здачу в оренду ділянок або майна типу заводів, магазинів, контор, складів. Потрапили в скрутне становище міста та регіони Росії ставлять завдання підняти свій образ і залучити нових інвесторів.

Маркетинг інвестицій у земельну власність

Включає в себе облаштування та продаж земельних ділянок. Торговці землею в різних країнах розробляють складні маркетингові програми, щоб зацікавити можливих вкладників капіталу в пропонованих ділянках.

Маркетинг місць відпочинку

Має на меті залучення відпочиваючих і туристів на курорти, в конкретні міста, області і країни. Подібною діяльністю займаються бюро подорожей, авіакомпанії, готелі, державні установи. Про величезне значення маркетингу місць відпочинку свідчить те, що навіть у США пропагандою своїх туристичних визначних пам'яток займається кожне місто, кожен штат. Для залучення великої кількості туристів навіть дозволяють азартні ігри. Але в ряді місць намагаються, навпаки, проводити демаркетинг. Фінляндія хоче перешкодити в окремих районах відпочинку туристів, де їх масове перебування приносить більше шкоди, ніж доходів.

Питання для самоконтролю

1. Розкрийте суть поняття “маркетинг послуг”.

2. Опишіть властивості послуг.

3. Як класифікуються послуги?

4. Що таке “некомерційний маркетинг” і чим він відрізняється від комерційного?

5. Перелічіть вигоди від застосування некомерційного марке­тингу.

6. У чому полягає суть маркетингу організацій і що він перед­бачає?

7. Дайте визначення маркетингу місць та його класифікацію.

8. Що таке “маркетинг ідей” і які цілі він переслідує?

9. У чому полягає суть маркетингу особи та як він класифі­кується?

ТЕМА: ОРГАНІЗАЦІЯ І КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА

План.

1. Етапи розвитку служби маркетингу на підприємстві.

2. Організація маркетингового обслуговування підприємства.

3. Маркетинговий контроль: суть, види, особливості.

Ключові поняття: маркетингова служба, типи маркетингових служб, маркетинговий контроль, види контролю, процес маркетингового контролю.


Читайте також:

  1. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  2. V. Маркетинг та збут
  3. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  4. V.Маркетинговое управление товарным ассортиментом
  5. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  6. VI. Ценообразование и ценовая политика в комплексе маркетинга
  7. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  10. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  11. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  12. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу




Переглядів: 1060

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинг окремих осіб | Етапи розвитку служби маркетингу на підприємстві.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.