Маркетинг окремих осіб - це діяльність, що вживається для створення, підтримки чи зміни позицій і поведінки по відношенню до конкретних осіб.
Дві найбільш поширені форми цієї діяльності - маркетинг знаменитостей і маркетинг політичних кандидатів.
Маркетинг знаменитостей.
Маркетинг знаменитостей має довгу історію. Зараз він асоціюється з галасом навколо «зірок» масової культури і спорту. Для підтримки і піднесення: свого «зоряного образу» актори наймають прес-секретарів. Прес-секретар розміщує інформаційні матеріали про «зірку» У засобах масової інформації та планує появи актора в місцях, до яких привернуто особливу увагу. Одним з неперевершених практиків маркетингу був імпресаріо Брайан Епштейн, який проклав шлях до слави ансамблю «Бітлз» і заробив на цьому більше, ніж будь-який з учасників квартету. Менеджери повинні усвідомлювати, що життєві цикли «зірок» відмінні один від одного за своєю тривалістю і часто бувають дуже короткими.
Маркетинг політичних кандидатів.
Маркетинг політичних кандидатів перетворився у велику галузь діяльності, потребовавшую особливої спеціалізації всіх займаються нею. Інтерес до маркетингових аспектів виборів підігрівається стрімким зростанням політичної реклами. Поширюються наукові методи вивчення громадської думки, комп'ютерного аналізу розподілу голосів виборців, з'являються спеціалізовані фірми по керівництву виборчими кампаніям.