Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні навички.

Студент повинен вміти:

- збирати анамнез у дітей із з функціональними захворюваннями органів травлення;

- збирати сімейний анамнез у родичів хворої дитини;

- проводити об'єктивне обстеження дитини з функціональними захворюваннями органів травлення з урахуванням вікових особливостей дитячого організму;

- проводити оцінку отриманих результатів лабораторних та інструментальних методів дослідження (копрологічного дослідження калу, аналізу калу на приховану кров, аналізу калу на дисбактеріоз, результатів ультразвукового обстеження органів черевної порожнини у дітей раннього віку);

- на підставі отриманих даних клінічного, лабораторного та інструментального обстеження дитини проводити дієтотерапію дитині та призначати медикаментозну терапію при основних функціональних захворюваннях органів травлення у дітей раннього віку;

 

Особливості обстеження хворих з функціональними захворюваннями органів травлення.

При опитуванні батьків дитини – визначити особливості перебігу вагітності у матері, стану здоров’я батьків та родичів дитини, перебіг пологів та стан здоров’я дитини у неонатальний період, характер вигодовування дитини та дотримання матір’ю рекомендацій щодо принципів грудного вигодовування ;

Об’єктивне обстеження – оцінка стану фізичного розвитку дитини, огляд та обстеження стану роботи основних органів та систем (дихальної системи, травного каналу, серцево-судинної системи та сечовивідної системи);

Діагностика функціональних захворювань органів травлення – використання сучасних методів лабораторного та інструментального дослідження;

Лікувальна тактика – призначення дієтотерапії та вибір оптимальної медикаментозної корекції при найбільш поширених функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку;


Читайте також:

  1. II. Практичні завдання
  2. II. Практичні завдання.
  3. В практичній психології
  4. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини
  5. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  6. ДОДАТКОВІ ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ
  7. Ємельянова І. Апеляційний і касаційний перегляд судових рішень в цивільному судочинстві: теоретичні та практичні аспекти // Право України. – 2004.–№2.
  8. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Науково-практичні проблеми становлення і розвитку природоресурсного та природоохоронного права України.
  9. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Науково-практичні проблеми забезпечення екобезпеки в Україні
  10. ІІ. Практичні завдання
  11. ІІІ. Практичні завдання
  12. ІІІ. Практичні завдання




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.