МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Функції МТП та їх хар-каГоловна фун-я МТП полягає в тому, щоб забезп-и в-во тих Т, які в найбільшій мірі відповід-ь вимогам спож-чів і мають найбільшу конкурентоспроможність на ринку. Ф-ції: •Визнач-я попиту на Т, його прогнозув-я; •Сегментація ринку збуту фірми; •Забезпеч-я відповідності якісних хар-ристик Т попиту спож-чів; •Розробка концепції ЖЦТ; •Управл-я асортиментом; •Провед-я елімінув-я (зняття з в-ва застарілих виробів); •Управл-я тов-ою масою і упаковкою. Стадія спаду ЖЦТ: її особлив-і та хар-ка. На цьому етапі обсяг продажу спадає до 0. Недостатній попит, загострення конкуренції та цінової боротьби загрожують збитками. Головне завдання п-ва на даному етапі - мінімізувати можливі збитки. На етапі спаду фірма має 3 альтернативні напрямки дій: 1)різке скороч-я М-х програм, обсягів вир-ва товару, торгове-ої мережі. 2)фірма може спробувати активізувати продукт, змінити його становище на ринку або порядок збуту. 3)можна взагалі припинити випуск продукції. Етап впровадж (ЕВ) товару на ринок: сутн,хар На ЕВ товар запровадж-я на ринок, почин-я його реаліз-ія; здійсн-я заходи з пробного М-гу, а також розгорт-я вир-во і комерці-а реалізація товару. Обсяги продажу зростають, збитки зменш-я. Згідно з концепцією ЖЦТ ЕВ необхідно починати з відносно низького обороту, бо товар ще недостатньо відомий на ринку, а його збут перебуває на стадії організації. Саме тому на ЕВ мають місце високі витрати на рекламу і збут, а також відносно високі - на вир-во. Осн-а мета п-ва на ЕВ - привернути увагу споживачів, витримати 1ші (іспитові)покупки товарів, налагодити контакти з торгівлею, розвіяти її сумніви щодо успіху новинки. Сутність та хар-ка етапу зростання (ЕЗ) в життєвому циклі товару (ЖЦТ). У ЖЦТ стадія зрост-я почин-я тоді, коли обсяги продажу продукції починають збільшув-я. На ЕЗ головна мета М-гу-розшир-я збуту та к-ті доступних модифікацій продукту.Фірма намаг-я підтримати швидке зрост-я обсягів реалізації протягом тривалого часу. Для цього: поліпш-я якість товару;створ-я нові моделі з розрахунком на охопл-я нових сегментів ринку; освоюються нові канали збуту; посил-я реклама з урахув-ям головних мотивів споживачів під час вибору товару; зниж-я ціна на товар. Тобто вир-ик максимізує досягнуті переваги, викор-ує унікальні властивості товару, створює прийнятний діапазон цін, ефективне комунікац-е забезпеч-я. Читайте також:
|
||||||||
|