Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Струк-а і елементи компл-у МК.

МПК реаліз-я за доп відповідного процесу з багатьох елементів, розміщ-их у певній, логічній послідовн-і. Осн елементи цього процесу: -відправник (джерело інфор-ії) - підпр-во, яке пропонує свої товари чи послуги і надсилає відповідну інфор-ію про них, адресуючи її своєму цільовому ринку; -кодув-я – перетвор-я інфор-ії на зручну і зрозумілу для спож-ча, ефект-у з погляду завдань комунікації форму; -звертання - це, з 1го боку, набір символів (слів, зображень, чисел), а з 2го - момент їх передав-я цільовому ринку;-канали комунікацій - засоби пошир-я інфор-ії, конкретні її носії; -декодув-я-розшифрув-я зверт-я, коли символи, які надходять каналами комунікації, набувають в уявленні спож-ча конкретних значень; -отримувач - спож-ч, якому передається інфор-ія про товари чи послуги підпр-ва; -зворотна реакція - відгуки спож-чів, їхні дії у відповідь на отрим-я і декодув-я зверн-я; -зворотний зв’язок - частина зворотної реакції, яка стає відомою відправникові; -перешкоди - можливі небажані або невраховані втруч-я в процес МК (якість друк-х видань, час передання радіоповідомлень, ставлення спож-ів до реклами, двозначність звернень).

Сутн, зміст М-ої політ-и прос-я П

П-будь-яка форма повідомл-я, викор-на фірмою для інфор-ії, переконув-я чи нагадув-я спож-м про свої товари, образи, ідеї, громадську діял-ть чи вплив на сусп-во. МПК і «П» - різні поняття. П на відміну від М-их комунікацій не передбач зворотний зв'язок між ними. Мета процесу П-стимулюв-я попиту. Ф-ії П: -створює образ престижності, низьких цін або інноваційності для компанії; -інформує про параметри товарів; -сприяє пізнав-ю нових товарів; -підтрим популярність існуючих; -пояснює, де можна придбати товари; -переконує спож-ів переходити до купівлі дорожчих товарів; -відповідає на запити спож-ів; -забезпечує обслугов-я клієнтів після покупки товару; -обґрунт-ує ціни на товари та послуги. В осн-і П-процес комунікат-их зв’язків підпр-ва з ринком. Засобами П є рекл-а,персон-ий продаж, стимулюв-я збуту, прям-й м-г,пропаганда. П спрям-е на досягн-я необхідної проінформ-сті потенц-их спож-ів про вигоди і переваги, які спож-чі отрим-ь, купуючи товари підпр-ва за певною ціною і умовою продажу.


Читайте також:

  1. II. Елементи операційних витрат
  2. Аграрна структура та її елементи
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи
  4. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  5. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  6. АКУСТИКА. ЕЛЕМЕНТИ ФІЗИКИ СЛУХУ. ОСНОВИ АУДІОМЕТРІЇ
  7. Базові елементи управління проектом
  8. Біоелементи.
  9. Будова й основні елементи машини
  10. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.
  11. Валютна система та її елементи
  12. Вибір вогнегасної речовини та основні елементи устаткування водяного пожежогасіння




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
С-ь і особлив прямого М-гу (ПМ) | Структура М-ої політики просування (П).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.