Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Трьохспрямована структура проекту

Трьохспрямована структура проекту (рис.5.8) створюється додаванням до двоспрямованої структури третьої — структури затрат (Cost Breakdown Structure — CBS).

Рис. 5.8. Трьохспрямована структура проекту

 

 

Рис. 5.9. Структура витрат проекту створення комп’ютерного центру

CBS утворюється за алгоритмом, аналогічним алгоритму створення WBS і OBS (рис.5.9). Перший рівень — це всі витрати на проект. Другий рівень — основні елементи CBS: матеріали, вузли, комплектуючі; витрати на утримання устаткування; трудові витрати; інші витрати.

Третій рівень — подальша розбивка. Як показано на рисунку 5.9, для трудових витрат це будуть: витрати на добір і навчання; витрати на оплату праці з поставки і монтажу устаткування; витрати на оплату праці з програмного забезпечення.

Четвертий рівень — подальша розбивка, наприклад, для оплати праці з програмного забезпечення: оплата праці програмістів; оплата праці системних аналітиків; оплата праці операторів.

Ця структура дає змогу збирати інформацію про затрати, аналізувати й готувати звіти по затратах будь-якого підрозділу або елементу робіт.

Таким чином, проведена за всіма напрямами структуризація проекту формує необхідну інформацію для подальшого планування і контролю його строків, ресурсів і затрат.

Питання для самоконтролю:

1.У чому принципова різниця між функціональним і цільовим підходами у формуванні оргструктури? Які переваги і недоліки кожного з них?

2.Які проблеми виникають під час використання структури проектної команди?

3.Які відмінності існують між функціональною, балансовою і проектною матрицями?

4.Як подолати проблеми матричної структури?

5.Що таке структуризація проекту?

6.Які питання вирішує структуризація проекту?

7. Що таке метод WBS?

8. Які використовують підходи при застосуванні методу WBS?

9. В яких напрямах може бути проведена структуризація проекту?

10. Що таке односпрямована структуризація?

11. В чому полягають основні принципи застосування WBS?

12. Які основні етапи розробки WBS?

13. За якими принципами відбувається формування рівнів WBS?

14. Що являє собою робочий пакет, яка його структура?

15. Що означає скороченняOBS?

16. Що таке двоспрямована структуризація проекту, коли вона використовується?

17. Для чого використовується система кодування у структуризації, на яких принципах вона базується?

18. Як формується трьохспрямована структура проекту?

19. Що означає скороченняСBS?



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  7. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  8. IY.3. Общество и его структура.
  9. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  10. VII. Етап проектування
  11. VII. Етап проектування
  12. VІ. План та організаційна структура заняття




Переглядів: 1085

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Облік затрат | Тема 6. Управління процесом виконання проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.