Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ ТА КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІКИ

1. Предмет і завдання педагогіки, її основні категорії, структура.

2. Становлення педагогіки як науки. Сучасна система педагогічних знань (галузі педагогіки) та її зв'язок з іншими науками.

3. Методологічні основи педагогіки.

4. Методи науково-педагогічного дослідження.

5. Розвиток і формування особистості.

6. Вікова періодизація у педагогіці і психології. Врахування вікових і індивідуальних особливостей учнів в навчально-виховному процесі.

7. Виховання як явище суспільного життя, його історичний характер. Сутність і основні закономірності процесу виховання.

8. Поняття про мету і завдання виховання. Особливості національного виховання.

9. Структура виховного процесу, його двосторонній характер. Діалектика і рушійні сили процесу виховання.

10. Закономірності і принципи виховання.

11. Виховання, самовиховання, перевиховання.

12. Поняття про методи виховання, їх класифікація.

13. Зміст виховання в сучасній школі. Характеристика складових частин формування всебічно гармонійно розвиненої особистості.

14. Форми організації виховної діяльності.

15. Проблема морально-етичного виховання учнів. Критерії те методи діагностики моральної зрілості учнів.

16. Трудове виховання школярів.

17. Професійна орієнтація в сучасній школі.

18. Завдання і шляхи розумового виховання учнів.

19. Поняття про світогляд (сутність, структура, функції), рівні та види світогляду. Процес формування наукового світогляду.

20. Система естетичного виховання особистості.

21. Формування правової культури школярів. Проблема важковиховуваності та педагогічної занедбаності учнів.

22. Проблема статевого виховання учнівської молоді.

23. Система фізичного виховання та охорона здоров'я школярів.

24. Теорія колективу та її розвиток на сучасному етапі.

25. Сутність і структура учнівського самоврядування, його роль в соціалізації особистості.

26. Родинно-сімейне виховання.

27. Спільна виховна робота школи і сім'ї.

28. Завдання, зміст і форми позакласної і позашкільної виховної роботи.

29. Діяльність класного керівника в системі навчально-виховної роботи школи.

30. Поняття про дидактику. Основні категорії і проблеми дидактики.

31. Процес навчання. Методологічні основні і рушійні сили процесу навчання.

32. Функції процесу навчання, їх характеристика.

33. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі.

34. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів.

35. Структура процесу навчання та характеристика його основних компонентів.

36. Закономірності процесу навчання.

37. Принципи навчання та їх характеристика.

38. Види навчання, освітні технології.

39. Освіта та її соціальна роль. Принципи сучасної освіти України.

40. Поняття змісту освіти. Критерії відбору основ наук.

41. Характеристика документів, що визначають зміст освіти.

42. Поняття про індивідуалізацію та диференціацію навчання. Нові типи шкіл.

43. Народна педагогіка.

44. Різноманітність методів навчання, їх класифікація.

45. Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності учнів, їх характеристика.

46. Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності, їх характеристика.

47. Методи контролю і самоконтролю за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, їх характеристика.

48. Поняття про засоби навчання, їх види та вибір.

49. Поняття про форми організації навчання, їх різноманітність та розвиток в історії школи.

50. Урок - основна форма організації навчального процесу.. Ознаки і сутність класно-урочної системи навчання. Вимоги до сучасного уроку.

51. Індивідуальна, групова і фронтальна форми організації діяльності на уроці.

52. Підготовка вчителя до уроку.

53. Домашня робота учнів.

54. Позаурочні форми організації навчально-пізнавальної діяльності школярів.

55. Контроль, оцінювання і облік результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів.

56. Поняття про школознавство, основні категорії.

57. Система неперервної освіти України.

58. Система управління народною освітою. Характеристика принципів управління народною освітою.

59. Керівництво навчально-виховною роботою школи. Функції директора школи та його замісників.

60. Громадські органи управління навчально-виховним закладом. Рада школи та педагогічна рада. їх функції та роль в загальній системі управління школою.

61. Внутрішній контроль (зміст, форми, методи, види).

62. Шкільне планування.

63. Методична робота в школі (завдання, зміст, форми).

64. Атестація педагогічних кадрів.

65. Передовий педагогічний досвід, його адреси, рівні та критерії.

66. Наукова організація праці в школі.

67. Методичні об'єднання зміст, форми, роботи.

68. Закон України "Про освіту", Закон України "Про загальну середню освіту".

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ | РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПЕДАГОГІКА»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.