МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетингове середовище підприємстваМаркетингове середовище – сукупність суб’єктів, умов та сил, що діють за межами фірми і здатні вплинути на її маркетингову діяльність. Фактори зовнішнього середовища поділяють на дві групи: - мікросередовище; - макросередовище. Мікросередовище становлять: споживачі, конкуренти, постачальники, посередники, контактні аудиторії (слабоконтрольоване середовище). Контактні аудиторії (медіа середовище) — це групи, що виявляють інтерес до діяльності фірми і можуть вплинути на досягнення поставлених цілей. Виділяють сім контактних груп: - внутрішні контактні аудиторії (трудовий колектив, акціонери, рада директорів, профспілки); - місцеві контактні аудиторії (місцеві жителі); - фінансові контактні аудиторії (банківські службовці, аудитори, дебітори, кредитори, фінансові консультанти, брокери); - контактні аудиторії державних установ (державні службовці, які відповідають за реєстрацію фірм, працівники податкової служби та статистичних органів, пожежної інспекції та санітарно-епідеміологічного контролю); - контактні аудиторії засобів масової інформації (журналісти, економічні оглядачі, працівники відділів реклами та інформації); - контактні аудиторії груп громадської дії (активісти екологічного руху, руху за здоровий спосіб життя тощо); - контактні аудиторії публіки — лідери громадської думки (естрадні зірки, спортсмени, політики).
Макросередовище — це фактори, які впливають на фірму та її мікросередовище і які вона НЕ може контролювати (неконтрольоване). Поняття макросередовища визначають п'ять груп факторів: • економічні; • соціально-культурні; • політико-правові; • технологічні; • природно-географічні. Економічні фактори. Темпи інфляції, рівень зайнятості, міжнародний платіжний баланс, стабільність національної валюти повинні постійно оцінюватися під час аналізу економічного середовища. Соціально-культурні фактори. Суспільство складається з груп людей, які мають різні культурні характеристики (ставлення до підприємництва, ролі жінок у суспільстві тощо). Культурні цінності не можна змінити, їх слід сприймати як об'єктивну реальність і враховувати в діяльності фірми. Політико-правові фактори. Найважливішими елементами політико-правового середовища є: законодавство; урядові установи; впливові групи населення. Технологічні фактори. Науково-технічний прогрес надає можливість використовувати при виготовленні продукції сучасні ефективні технології. Природно-географічні фактори. Під час прийняття рішення щодо стратегії й тактики потрібно враховувати кліматичні та географічні умови. Внутрішнє середовище. На відміну від зовнішнього, є контрольованим фірмою. Його складові: - місія (довгострокова мета фірми, в якій задекларовано її призначення); - цілі фірми та засоби їх досягнення; - організаційна структура і інформаційна система; - кадрова і маркетингова політика. Читайте також:
|
||||||||
|