МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 20План: 1.Фактори конкурентоспроможності товару. 2.Показники конкурентоспроможності товару. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 21 План: 1.Процес розробки нових товарів. 2.Методи в процесі розробки нових товарів. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 22 План: 1.Життєвий цикл товару. 2.Види життєвих циклів товарів. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Життєвий цикл товару Життєвий цикл товару визначає послідовність періодів існування товару фірми на ринку та характеризує зміну обсягів продажу та прибутку від його реалізації і визначає маркетингові стратегії від моменту виведення товару на ринок до його зняття з ринку відповідно до поведінки споживачів і конкурентів. Класичний життєвий цикл товару складається з чотирьох етапів: 1. Етап впровадження. 2. Етап зростання. 3. Етап зрілості. 4. Етап спаду. (Рис. Характеристики і цілі маркетингу на різних етапах ЖЦТ.)
1.Етап впровадження – період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу. Основна ціль маркетингу на цьому етапі: - спонукати споживачів спробувати зробити пробні купівлі товару; - налагодити розподіл нового товару. 2.Етап зростання – відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток, що супроводжується швидким зростанням обсягу продажу і свідчить про те, що товар схвалено споживачами. Крива ЖЦТ дає можливість визначити момент виведення на ринок нового товару (рис. Періоди заміни старого товару новим). 3.Етап зрілості – темпи приросту збуту на цьому етапі уповільнюються (конкурентні товари-аналоги). Маркетингова ціль на цьому етапі: максимізація прибутку і стабілізація частки ринку. Основне завдання маркетингу на цьому етапі – продовження ЖЦТ, що можна досягти такими засобами: - розширення ринку шляхом залучення нових споживачів, виходу на нові територіальні ринки або нових застосувань товару; - модифікація товару; - репозиціювання марки з метою привернути увагу нових сегментів споживачів; - пошук нових сфер використання товару. 4.Етап спаду – в цей період споживачі переходять на використання нового товару (зняття товару з виробництва). На цьому етапі компанія може прийняти одне з двох можливих рішень: зняти марку з продажу або відродити марку. Лекція 23 План: 1.Аспекти управління в сфері послуг. 2.Товарні стратегії фірми. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Тема 8. Цінова політика Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі і типові ситуації ціноутворення, фактори які впливають на встановлення цін, сутність методів ціноутворення, цінові стратегії фірми, коригування ціни залежно від конкретної ситуації.
Читайте також:
|
||||||||
|