Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Різновид маркетингу

Характер попиту на ринку Ціль маркетингу і його інструменти Різновид маркетингу
1. Негативний попит Змінити відношення до товару за раху-нок його вдосконалення, коректування ціни й більш ефективного просування Конверсійний
2. Що формується (схований) попит Оцінити обсяги потенційного попиту й запропонувати ринку бажаний товар Розвиваючий
3. Падаючий попит Переглянути всю систему комплексу маркетингу, визначити слабку ланку й реанімувати її, модифікувати товар Ремаркетинг
4. Коливний (нерегулярний) попит Синхронізація пропозиції та попиту за рахунок введення гнучких цін і відповідних методів стимулювання Сінхромаркетинг
5. Повноцінний попит Підтримка досягнутого рівня попиту за рахунок максимального включення усіх чотирьох складового комплексу маркетингу Підтримуючий
6. Надмірний попит Знаходження способів тимчасового або постійного зниження попиту для блокування небажаних явищ (негативна реакція покупців і спекуляція) Демаркетинг
7. Ірраціональний попит Переконати споживачів відмовитися від використання (або знизити) шкідливих товарів і послуг за рахунок різкого підвищення цін, обмеження доступності, антиреклами Протидіючий
8. Відсутність попиту Активізація заходів соціально-психологічного впливу на споживача через помітне зниження цін і рекламу Стимулюючий

УНЕ 3. ХАРАКТЕРИСТИКИ МАРКЕТИНГУ

 

ЗМІСТ

У цьому розділі розглядаються маркетингова мікро- і макросередовище, вся сукупність умов і факторів що їх визначають.

 

ЗАВДАННЯ

Навчитися аналізувати чинність і спрямованість дії основних факторів (сприятливих і протидіючих) ефективної маркетингової діяльності ринкових суб'єктів.

 

ЦІЛІ

Вивчивши цей розділ, Ви зможете:

1) визначити структурний набір факторів мікро- і макросередовища;

2) виділяти основні й другорядні, стимулюючі й блокуючі фактори маркетингового середовища;

3) визначатися з основними тенденціями змін у маркетинговому середовищі в цілому.

Маркетингове середовище складається із сфер, в яких фірма повинна шукати для себе нові можливості й стежити за виникненням потенційних погроз. Схематично маркетингове середовище можна подати так:

макросередовище


Читайте також:

  1. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  2. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  3. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  4. Більш глибоке розуміння суті маркетингу передбачає розгляд його з економічної, господарської і комерційної сторін.
  5. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  6. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  7. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  8. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
  9. Види маркетингу
  10. Види маркетингу залежно від стану попиту
  11. Види маркетингу залежно від сфери діяльності.
  12. Види маркетингу залежно від характеру попиту.




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація видів маркетингу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.