МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Природні факториМаркетологам слід брати до уваги наступні тенденції: 1. Збільшення дефіциту всіх сировинних матеріалів (деревина, нафта, метав, вода, газ), а виходить, їхнє подорожчання і необхідність заміни. 2. Зростання цін на енергоносії. 3. Посилення забруднення навколишнього середовища, що стимулює розвиток ринку утилізації відходів і засоби очищення продуктів 4. Підвищена увага громадськості й уряду до питань охорони навколишнього середовища, тобто підтримка всіх підприємств і фірм, які розвивають маркетинг у цих напрямках.
Технологічні фактори Зміни в технологічному середовищі можуть помітно впливати на життя суспільства як у позитивному, так і в негативному напрямках. Для маркетингу мають значення такі зміни в технологічному розвитку суспільства: 1. Збільшення швидкості, з якою відбуваються технологічні зміни. 2. Необмежена кількість технологічних можливостей виробництва товарів (конкурентна боротьба дуже щільна). 3. Більші витрати на науково-дослідну діяльність (вони становлять у розвинених країнах 5-10% від обсягу продажів, тому в групу наукових розробників всю частіше включають маркетолога). 4. Посилення втручання уряду в процеси науково-технічного розвитку з метою збереження навколишнього середовища й здоров'я людей. Політичні й правові фактори Вони в сукупності: 1. Визначають роль, чинність і спрямованість впливу держави на сферу бізнесу, а значить і маркетингу. 2. Можуть стимулювати або блокувати розвиток підприємницьких структур через законодавчу й нормативну базу. 3. Можуть впливати на розвиток маркетингу за допомогою формування політичних течій і суспільної думки, які визначають напрямок економічного розвитку в цілому. УНЕ 4. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТ У цьому розділі розглядається багатоступінчаста технологія маркетингових досліджень. Дається уявлення про кожний з етапів в основний дослідницький інструмент – анкету.
ЗАВДАННЯ Дати уявлення про процес організації маркетингового дослідження в основні його інструменти і методи.
ЦІЛІ Вивчивши цей розділ, Ви: 1) довідаєтеся про технологію маркетингового дослідження; 2) будете мати уявлення про кожний етап; 3) зумієте розібратися в системі маркетингової інформації; 4) зможете розробити анкету й провести дослідження; 5) зможете обробити результати досліджень і узагальнити матеріали.
Читайте також:
|
||||||||
|