МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Відбір цільових ринківВідбір цільових ринків здійснюється в наступній послідовності: 1. Виміри й прогнозування попиту. 2. Сегментування ринку. 3. Відбір цільових сегментів ринку. 4. Позиціонування товару на ринку. Попитомназивається кількість товарів і послуг, що будуть куплені за певною ціною і за певний час. Закон попиту– за інших рівних умов, попит на товари й послуги змінюється у зворотній залежності від ціни.
Закон попиту не діє в трьох випадках: 1) при ажіотажному підвищенні цін, 2) для деяких дорогих товарів (золото, камені, антикваріат), 3) при перемиканні попиту на більш якісні й дорогі товари. На зміну попиту впливають і нецінові фактори: • зміна в грошових доходах населення; • зміна у віковій структурі населення; • зміна цін на товари-замінники (субститути); • соціально- економічна політика держави; • зміна попиту під впливом реклами й моди.
Для того, щоб регулювати попит, необхідно вміти його оцінювати. Існує кілька показників для оцінки величини й структури попиту. Одним з основних є показник еластичності попиту за ціною: EP=DQ/DP, де EP – коефіцієнт еластичності; DQ – приріст величини попиту [%]; DP - приріст ціни [%]. Показник еластичності попиту за ціною демонструє, наскільки змінюється величина попиту на товар при зміні його ціни на 1%. Коефіцієнт цінової еластичності для всіх товарів і послуг є величиною негативною, але для оцінки еластичності знак «-» відкидається і в розрахунок береться тільки абсолютне значення. Якщо EP>1, то ми маємо справу з відносно еластичним попитом; якщо EP<1, то попит не еластичний; при EP=1 – одинична еластичність, тобто рівною мірою змінюються й ціна, й попит. Сегментування ринку – це процес розбивки споживачів на групи на основі розходжень у потребах, характерах, поводженні покупців.
Ринки сегментують за наступними основними критеріями: - географічним, - демографічним, - соціальним, - поведінковим.
Основні підходи до сегментування ринку зводяться до наступного: 1. Концентрація на одному сегменті ринку. 2. Орієнтація на яку-небудь купівельну потребу. 3. Орієнтація на яку-небудь групу населення. 4. Вибіркова сегментація (фірма сегментує ринок залежно від складної ситуації для неї). 5. Повне охоплення ринку (монополія). При виході на новий ринок більшість підприємств звичайно починають з одного сегмента й при вдалій спробі освоюють наступні сегменти. Важливо, визначившись на якому-небудь сегменті, встановити позицію товару й фірми, тобто зайнятися позиціонуванням. Щоб визначити свою позицію фірма повинна ретельно вивчити конкурентів, їхнє ринкове поводження і товари, асортименти, після цього в неї з'являється підстава визначитися на даному територіальному ринку. Позиціонування – це забезпечення товару чіткого місця на ринку й у свідомості споживачів. Для визначення більш чіткої позиції фірма повинна вирішити наступні проблеми: 1. Чи буде вона випускати ті товари, яких на ринку немає або мало. 2. Чи буде вона випускати ті товари, які на ринку представлені широко.
У першому випадку ситуація сприятлива, але вимагає підвищених витрат; у другому випадку витрати будуть менші, але фірма буде зобов'язана вступати в конкурентну боротьбу й навіть у війну, що дуже обтяжливо з фінансового погляду. Ухваливши рішення відносно ринкового позиціонування, фірма розробляє для його підтримки відповідний комплекс маркетингу.
Читайте також:
|
||||||||
|