МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Загальні відомості про електричне обладнання автомобілівЗміст Конспект лекцій Ч. 2 Електричне обладнання Будова і експлуатація автомобіля Департамент аграрної освіти та науки Міністерство аграрної політики України
Мирогощанський аграрний коледж
Укладач: Давидов Сергій Григорович, викладач технічних дисциплін вищої категорії
Рецензент: Бірук Микола Сидорович, викладач технічних дисциплін вищої категорії, викладач - методист
Розглянуто конструкцію, принцип роботи, експлуатаційні регулювання і технічне обслуговування механізмів, агрегатів і систем легкових автомобілів та основи експлуатації автотранспорту. Для студентів при підготовці до навчальних і практичних занять та самостійного вивчення окремих тем і навчальних питань.
стор
Тема 9. Джерела електричної енергії
Електрична енергія порівняно з іншими видами енергії характеризується універсальністю застосування. Вона легко перетворюється в теплову енергію для запалювання пальної суміші, в механічну – для прокручування колінчастого вала під час пуску двигуна. Електрична енергія дає світловий потік для освітлення шляху, світлової сигналізації, забезпечує роботу вібратора звукового сигналу, приводить в дію контрольно – вимірювальні прилади та інші електричні пристрої. Електричне обладнання можна поділити на три групи: · джерела струму (акумуляторна батарея, генераторна установка змінного струму); · споживачі електричної енергії (стартер, електродвигуни, прилади освітлення і сигналізації, реле тощо); · комутаційна апаратура (перемикачі світла, вмикач маси, вмикач пускового підігрівника, вмикач стоп – сигналу, реле – покажчик поворотів тощо). Системи електричного обладнання автомобілів розрізняють за видом струму, напругою і потужністю. Найбільш поширені системи електричного обладнання постійного струму, які складаються з генератора змінного струму з випрямлячем, акумуляторної батареї і споживачів, що працюють на постійному струмі. Системи електричного обладнання на змінному струмі призначені, в основному, для освітлення і сигналізації. Вони забезпечують живлення споживачів тільки при працюючому двигуні. Такі системи електричного обладнання застосовуються дедалі менше. Для постійного забезпечення споживачів електричною енергією як при працюючому, так і при непрацючому двигуні, система електричного обладнання на постійному струмі має механічні й хімічні джерела струму. Рівень напруги такої системи залежить від номінальної напруги хімічного джерела струму, тобто акумуляторної батареї. Тепер, як правило, застосовується номінальна напруга 12 В. Рідше використовується напруга 6 або 24 В. Номінальна напруга 24 В застосовується головним чином у системі електричного пуску потужних дизельних двигунів. Споживана потужність системи електрообладнання залежить від номінальної напруги і струму навантаження. Переважне застосування на автомобілях дістала однопровідна система електричного обладнання. Другим проводом в такій системі є “ маса ”. Однопровідна система електрообладнання проста й дешева, але поступається перед двохпровідною тим, що має нижчу надійність. Згідно з прийнятими стандартами до “ маси “ приєднують негативний полюс. Це зумовлене широким застосуванням радіоапаратури на автомобілях і спеціальних машинах, а також прагненням зменшити корозію деталей, які виконують роль другого проводу.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|