Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості обстеження хворих з кардитами, кардіоміопатіями, гострої ревматичной лихоманкою, порушеням ритму серця та провідності

При опитуванні батьків дитини

- визначити особливості перебігу вагітності у матері, стану здоров’я батьків та родичів дитини, перебіг пологів та стан здоров’я дитини у неонатальний період, попередні бактеріальні та вірусні інфекційні захворювання, методи іх лікування, алергологічний анамнез;

- фізікальне обстеження – оцінка стану фізичного розвитку дитини, огляд та обстеження стану роботи основних органів та систем (дихальної системи, травного каналу, серцево-судинної системи та сечовивідної системи);

- діагностика – використання сучасних методів лабораторного та інструментального дослідження;

- лікувальна тактика – призначення та вибір оптимальної етіотропної, патогенетичної та симптоматичної медикаментозної терапії, профілактики.

 

  1. Технологічна карта практичного заняття
Етапи Години,хв. Навчальна допомога, засоби навчання Місце проведення
Контроль початкового рівня підготовки (тестовий контроль) 25 хв. Методичні рекомендації, підручники, довідники Учбова кімната
Усний опит. 30 хв Методичні рекомендації, підручники Учбова кімната
Спілкування з хворими дітьми і їх батьками. Огляд, обстеження хворих дітей. 90 хв.   Відділення лікарні
Вирішення ситуаційних завдань. 60 хв. Набор ситуаційних завдань. Учбова кімната та відділення лікарні
Загальна оцінка учбової діяльності студента 35 хв. Набор ситуаційних завдань, тестів. Учбова кімната

 

 

  1. Контрольні питання щодо самоперевірки підготовки до заняття

Контрольні питання для теоретичного опитування.

1. Основні анатомо-фізіологічні особливості серцево-судинної системи у дітей.

2. Класифікація кардитів, кардіоміопатій, гострої ревматичной лихоманки, порушень ритму серця та провідності;

3. Методика об'єктивного обстеження хворого з кардитами, кардіоміопатіямі, гострої ревматичной лихоманкою, порушеням ритму серця та провідності;

4. Основні клінічні синдроми та сімптоми кардитів, кардіоміопатій, гострої ревматичной лихоманки, порушень ритму серця та провідності;

5. Основні лабораторні та інструментальні методи обстеження хворого з кардитами, кардіоміопатіямі, гострою ревматичною лихоманкою, порушеням ритму серця та провідності;

6. Тактика лікаря та прогноз при кардитах, кардіоміопатях, гострої ревматичной лихоманке, порушенях ритму серця та провідності;

7. Первинна та вторинна профілактика ГРЛ.

 

Рекомендована література.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  7. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  8. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. Автоматія серця. Градієнт автоматії. Дослід Станіуса.
  12. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми. | ТЕМА 11. ЮВЕНІЛЬНИЙ РЕВМАТОЇДНИЙ АРТРИТ ТА РЕАКТИВНІ АРТРОПАТІЇ У ДІТЕЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.