Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості обстеження хворих з ЮРА, реактивних артропатіях

При опитуванні батьків дитини

- Звернути увагу на особливості анамнезу життя (спадковість), наявність хронічної (часто субклінічної) інфекції вірус Епштейн-Бар, микоплазми, хламідії у генетично схільних осіб, або в умовах імуних дефектів.

- виявлення факторів, що сприяють розвитку хвороби, характеру перебігу; попереднього дослідження та лікування

- визначити особливості перебігу вагітності у матері, стану здоров’я батьків та родичів дитини, перебіг пологів та стан здоров’я дитини у неонатальний період, попередні бактеріальні та вірусні інфекційні захворювання, методи іх лікування, алергологічний анамнез;

- фізікальне обстеження – оцінка стану фізичного розвитку дитини, огляд та обстеження стану роботи основних органів та систем (дихальної системи, травного каналу, серцево-судинної системи та сечовивідної системи);

- діагностика – використання сучасних методів лабораторного та інструментального дослідження;

- лікувальна тактика – призначення та вибір оптимальної етіотропної, патогенетичної та симптоматичної медикаментозної терапії, профілактики.

 

Технологічна карта практичного заняття

 

Етапи Години,хв. Навчальна допомога, засоби навчання Місце проведення
Контроль початкового рівня підготовки (тестовий контроль) 25 хв. Методичні рекомендації, підручники, довідники   Учбова кімната
Усний опит.   30 хв Методичні рекомендації, підручники Учбова кімната
Спілкування з хворими дітьми і їх батьками. Огляд, обстеження хворих дітей.   90 хв.   Відділення лікарні
Вирішення ситуаційних завдань.   60 хв. Набор ситуаційних завдань. Учбова кімната та відділення лікарні
Загальна оцінка учбової діяльності студента   35 хв. Набор ситуаційних завдань, тестів.   Учбова кімната

Контрольні питання для теоретичного опитування.

1. Основні анатомо-фізіологічні особливості серцево-судинної системи у дітей.

2. Класифікація ЮРА, реактивних артропатій

3. Методика об'єктивного обстеження хворого з ЮРА, реактивних артропатіях

4. Основні лабораторні та інструментальні методи обстеження хворого з ЮРА, реактивними артропатіями

5. Тактика лікаря та прогноз при ЮРА, реактивних артропатіях

6. Реабілітація хворих з ЮРА, реактивних артропатіях

 

Джерела інформації


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  7. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  8. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  12. Аграрна сфера виробництва та її особливості




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми. | Основна література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.