МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технічне обслуговування передньої і задньої підвіски автомобіляТема 16. Технічне обслуговування ходової частини автомобіля і причепа (ЗАЗ – 1102 “ Таврія “ )
Після перших 5000 км пробігу, а потім через кожні 30000 км чи один раз в два роки перевірити і при необхідності підтягнути всі різьбові з’єднання. Перевірити стан деталей передньої і задньої підвісок, сайлент – блоків, верхньої і нижньої опор. Перевірка і затягування кріплень виконується при повному статичному навантаженні автомобіля. Гайки кріплення сайлент – блоків балки задньої підвіски повинні бути затягнуті моментом 40...44 Н × м ( 4,0...4,4 кгс × м), гайки кріплення сайлент – блоків амортизаторів ( нижні опори) – моментом 56...62 Н × м (5,6...6,2 кгс × м), три гайки кріплення верхньої опори амортизатора – моментом 25...32 Н × м (2,5...3,2 кгс × м). Болти кріплення маточин задніх коліс повинні бути затягнуті моментами: довгі болти 50...56 Н × м (5,0...5,6 кгс × м), короткі болти 20...25 Н × м (2,0...2,5 кгс × м). Через кожні 15000 км пробігу перевірити стан гумових чохлів амортизаторів і сайлент – блоків. При наявності тріщин, вирваних частин, відшарування гуми від металу чи деформації замінити ці елементи. Перевірити і при необхідності відрегулювати зазори в підшипниках маточин передніх і задніх коліс, який перевіряється при піддомкраченому колесі з надійно встановленою підставкою похитуванням колеса за шину у вертикальній площині. Осьовий зазор в підшипниках повинен бути 0,04...0,11 мм. При нормальному регулюванні колесо має обертатись вільно. Через кожні 30000 км пробігу (для маточин з регульованими підшипниками) замінити мастильний матеріал (Літол – 24) в підшипниках передніх і задніх коліс. Для заміни мастила в підшипниках маточин передніх коліс зняти шарнірні вали з маточин. Потім замінити мастило, знову відрегулювати підшипники, перевірити і відрегулювати розвал і сходження коліс. Для заміни мастила в підшипниках маточин задніх коліс зняти колесо, розібрати гальмівний барабан, замінити мастило, скласти і відрегулювати підшипники.
Основні несправності передньої підвіски автомобіля (ЗАЗ – 1102)
Таблиця 16. 1. Основні несправності передньої підвіски, причини і способи усунення.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|