Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Чітка визначеність та одиничність мети методу

Потрібно намагатись уникати написання в одному методі блоків коду, що мають різне по суті призначення. Зокрема, комбінування в одному методі введення даних через засоби інтерфейсу користувача, обробку даних та виведення.

Некоректний підхід Коректний підхід
class StringProcessing{ public static void countLetters(char letter) { String initialString = textIn.getText(); int counter=0; for(int i=0; i<initialString.length();i++) if (initialString.charAt(i)==letter) counter++; textOut.setText(""+counter); } public static void main(String[] args){ JFrame frame=new JFrame("Laba 1 "); frame.setDefaultCloseOperation( JFrame.EXIT_ON_CLOSE); JButton btn=new JButton("Start"); Label infoLabel=new Label("Lababoratorna1", Label.CENTER); JTextField textIn=new JTextField(); JTextField textOut=new JTextField(); frame.getContentPane().add(infoLabel); frame.getContentPane().add(textIn, BorderLayout.NORTH); frame.getContentPane().add(textOut, BorderLayout.SOUTH); frame.getContentPane().add(btn,BorderLayout.EAST); frame.setSize(450,100); frame.setLocation(300,250); frame.setVisible(true); frame.setResizable(false); btn.addActionListener(new ActionListener(){ public void actionPerformed(ActionEvent e){ countLetters('a'); } }); } } class StringProcessing{ public static int countLetters(String initialString, char letter) { int counter=0; for(int i=0; i<initialString.length();i++) if (initialString.charAt(i)==letter) counter++; return counter; } public static void main(String[] args){ JFrame frame=new JFrame("Laba 1 "); frame.setDefaultCloseOperation( JFrame.EXIT_ON_CLOSE); JButton btn=new JButton("Start"); Label infoLabel=new Label("Lababoratorna1", Label.CENTER); JTextField textIn=new JTextField(); JTextField textOut=new JTextField(); frame.getContentPane().add(infoLabel); frame.getContentPane().add(textIn, BorderLayout.NORTH); frame.getContentPane().add(textOut, BorderLayout.SOUTH); frame.getContentPane().add(btn,BorderLayout.EAST); frame.setSize(450,100); frame.setLocation(300,250); frame.setVisible(true); frame.setResizable(false); btn.addActionListener(new ActionListener(){ public void actionPerformed(ActionEvent e){ String initialString = textIn.getText(); textOut.setText(""+countLetters(initialString,'a')); } }); } }

 


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. Алгоритм симплекс-методу
  3. Апаратура методу природного магнітного поля
  4. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  5. Вибір методу (методики) проведення дослідження
  6. Вибір методу виготовлення ДП
  7. Вибір методу дослідження
  8. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  9. Види експериментального методу
  10. Визначення коефіцієнтів чотириполюсника за матрицею власних та взаємних опорів методу контурних струмів.
  11. Визначення методу дослідження
  12. Визначення методу пошуку.




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип DRY (Don't Repeat Yourself) | Інкапсуляція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.