МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичні вказівки до розв’язання задачі №11. Для знаходження величини середніх змінних витрат (АТС) використовується формула рентабельності: Р – АТС0 r0 = ——————, (1.1) АТC0 де Р – ціна продукції, грн.; r0 – коефіцієнт рентабельності в базовому періоді. 2. Розраховується величина сукупних витрат виробництва продукції (ТС), сукупних змінних (ТVC) та сукупних постійних (ТFС) витрат у базовому періоді. Сукупні витрати TC– це витрати, які характеризують сукупність постійних і змінних витрат виробництва фірми у короткостроковому періоді при виробництві продукції. Сукупні витрати являють собою суму постійних і змінних витрат: ТС0 = ТVC0 + ТFС0 (1.2) Середні сукупні витрати ATC– це кількість сукупних витрат виробництва, що припадає на одиницю випуску продукції: ТС0 = АТС0 ∙ Q0 (1.3) де Q – обсяг виробництва продукції у базовому періоді, тис. од. 3. Визначаємо прибуток підприємства за базових умов Пр0 = (Р ∙ Q0) – ТС0 (1.4) 4. Визначаємо прибуток фірми після придбання торгівельної марки за 1 млн. грн. При цьому змінюється тільки величина змінних витрат (ТVC1), а постійні залишаються на базовому рівні. ТС1 = ТVC1 + ТFС0, Пр = (Р ∙ Q1) – ТС1 – К, де К – вартість торгівельної марки, млн. грн. 5. Визначаємо активні і пасивні банківські операції підприємства Д ∙ і К ∙ і Rдепозиту = ———— n; Rкредиту = ———— n, (1.5) 12 12 де Д – сума депозитного вкладу, тис. грн.; К – сума кредиту, тис. грн.; n - строк дії банківського договору, міс.; і - процентна ставка, %. 6. Порівнюємо два альтернативних варіанта реалізації підприємницької діяльності за вигідністю кінцевих результатів: Сумарний доход0 = Пр0 + Rдепозиту Сумарний доход1 = Пр1 + Rкредиту Робимо висновок про доцільність вкладення коштів у торгівельну марку.
Методичні вказівки до розв’язання задачі №2 1. Визначаємо прибуток підприємства за формулою: Пр = (Р – АVC) ∙ Q - ТFС (1.6) де АVC – середні змінні витрати, грн. Середні змінні витрати AVC – це кількість змінних витрат виробництва, що припадає на одиницю випуску продукції. 2. Розраховуємо імовірність очікуваного попиту по кожній ситуації ∑рі = 1 (1.7) де р – імовірність події; і – номер і-ої події. 3. Будуємо матрицю доходів Таблиця 1.2 Читайте також:
|
||||||||
|