Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Крітерії оцінки знань студентів на практичному занятті

.

Теоретичні питання та практичні навички у вигляді усного опитування – 5 конкретних, чітко окреслених запитань, на які необхідно надати структуровані відповіді з використанням латинської термінології (1 правильна відповідь – 1 бал).

 

Оцінка «5» - 5 вірних відповідей,

«4» - 4 вірних відповідей,

«3» - 3 вірних відповідей,

«2» - 2 чи менше вірних відповідей.

 

 

Практичні навички – показати на препаратах, схемах, таблицях анатомічні структури та назвати їх латинською мовою.

 

 

Крітерії оцінки знань студентів на змістовному модулі

Складання змістовного модулю проводиться у три етапи, оцінка знань студентів на змістовному модулі складається з оцінок за кожний окремий вид опитування:

1. Тестовий контроль з базі «КРОК-1» - 70%- 79% - 3 бали;

80% - 89% - 4 бали;

90% -100%- 5 балів.

У разі не складання тестів на рівні 70 % правильних відповідей студент не допускається до подальших етапів складання змістовного модуля та отримує оцінку «2».

2. Теоретичне опитування – 5 конкретних, чітко окреслених запитань, на які необхідно надати структуровані відповіді з використанням латинської термінології (кожна повна відповідь 1 бал).

3. Практичні навички – показати на препаратах, схемах, таблицях 5 анатомічних структур та назвати їх латинською мовою (1 правильна відповідь – 1 бал).

Крітерії оцінки за змістовний модуль:

Від 8 до 10 балів – задовільно; від 11 до 13 балів – добре; від 14 до 15 балів – відмінно.

III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ.

До складання підсумкового модульного контролю допускаються студенти, які мають:

1. Відвідали всі практичні зайняття та лекції або відпрацювали пропущені зайняття в установленому порядку.

2. Склали всі семінари (змістові модулі) на позитивну оцінку

3. Поточну успішність 40 балів та вище

4. Мають зошит з протоколами самостійної роботи

5. Склали ректорський контроль з результатом не нижче 75% правильних відповідей.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ). | Змістовний модуль 2: Дихальна система

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.