Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовний модуль2: Дихальна система

 

1. Тема 4: ОГЛЯД ОРГАНІВ ДИХАННЯ. ЗОВНІШНІЙ НІС, НОСОВА ПОРОЖНИНА, ПРИНОСОВІ ПАЗУХИ.

2. Мета: ознайомитися з загальною будовою органів дихання. Вивчити будову та топографію зовнішнього носа, носової порожнини, навколоносових пазух.

3. Базовий рівень знань:

3.1. З курсу біології: філогенез органів дихання.

3.2. З курсу анатомії: знання будови черепа, та скелету.

4. Програма самопідготовки студентів до теми:

4.1. Вивчити нормальне анатомічне положення органів дихання.

4.2. Вивчити, на які основні відділи поділяється дихальна система.

4.3. Визначити і вивчити топографію та будову зовнішнього носа.

4.4. Вивчити структуру, топографію і функції носової порожнини. Розглянути особливості розвитку носової порожнини.

4.5. Вивчити та визначити топографію приносових пазух. Визначити, якими структурами утворені.

5. Програма самостійної позааудиторної роботи студентів:

5.1. Визначити на препараті усі відділи дихальної системи.

5.2. Визначити на препараті стінки носової порожнини, верхній, середній та нижній носові ходи.

5.3. Визначити і показати на препараті хоани.

5.4. Визначити на препараті кістки та хрящі носа.

5.5. Визначити на препараті навколоносові пазухи (верхньощелепні, клиноподібну, лобну пазухи та решітчасті комірки).

6. Вихідний рівень знань та вмінь:

6.1. Студент повинен знати:

6.1.1. Відділи дихальної системи.

6.1.2. Хрящі носа.

6.2. Студент повинен вміти:

6.2.1. Знайти вихід приносових пазух у носову порожнину.

6.2.2. Показати на препараті нюхову, дихальну області порожнини носа.

7. Форми та методи самоконтролю:

7.1. Контрольні питання:

7.1.1. Назвіть функції носа.

7.1.2. Перелічіть загальні відділи дихальної системи.

7.1.3. Які кістки утворюють стінки приносових пазух?

7.1.4. Знайти на препараті верхній, середній та нижній носові ходи.

7.1.5. Які кістки утворюють стінки носової порожнини?

7.2. Тести - в кінці посібника

 

 

1. Тема 5: РОЗВИТОК, АНАТОМІЯ, ТОПОГРАФІЯ ОРГАНІВ ДИХАЛЬНОЇ СИСТЕМИ.

2. Мета: вивчити на препаратах розвиток, анатомію, топографію органів дихальної системи.

3. Базовий рівень знань:

3.1. З курсу біології: філогенез кісткової та дихальної систем.

3.2. З курсу анатомії: будова черепа та скелету.

4. Програма самопідготовки студентів до теми:

4.1. Вивчити утворення та розвиток дихальних органів. Визначити, з яких структур формується дихальна система.

4.2. Вивчити топографію та будову зовнішнього носа та носової порожнини.

4.3. Розглянути топографію, будову гортані. Визначити її функціональні особливості.

4.4. Вивчити будову топографічних структур трахеї та бронхів.

4.5. Вивчити будову, топографію, розвиток легенів.

5. Програма самостійної позааудиторної роботи студентів:

5.1. Вивчити та визначити на препаратах і схемах будову, топографію та розвиток стінки носової порожнини.

5.2. Вивчити та визначити на препаратах будову, топографію та розвиток гортані.

5.3. Вивчити та визначити на препаратах будову, топографію та розвиток трахеї та бронхів.

5.4. Вивчити та визначити на препаратах будову, топографію та розвиток легенів.

5.5. Вивчити та визначити на препаратах та схемах загальний вигляд структур дихальної системи.

6. Вихідний рівень знань та вмінь:

6.1. Студент повинен знати:

6.1.1. Розвиток дихальної системи.

6.2. Студент повинен вміти:

6.2.1. Знайти і показати на препараті хрящі носа.

6.2.2. Знайти і показати на препараті стінки носової порожнини.

6.2.3. Знайти і показати на препараті перснеподібний, черпакуваті, щитоподібний, надгортанник хрящі.

6.2.4. Показати на препараті біфуркацію трахеї.

6.2.5. Визначити і показати на препараті головні правий і лівий бронхи.

6.2.6. Знайти і показати на препараті праву і ліву легені та їхні особливості.

6.2.7. Визначити і показати на препараті частки правої та лівої легені.

7. Форми та методи самоконтролю:

7.1. Контрольні питання:

7.1.1. Розкажіть будову, топографію стінки носової порожнини.

7.1.2. Яка будова, топографія та розвиток гортані?

7.1.3. Покажіть на препаратах будову трахеї та бронхів.

7.1.4. Яка будова, топографія та розвиток легенів?

7.1.5. Покажіть на препаратах та схемах загальний вигляд структур дихальної системи.

7.2. Тести - в кінці посібника.

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ | Змістовний модуль 3. Сечостатева система

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.