МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІІ. Забезпечення функціонування системи виховної роботи школи1. Створення навчально-матеріальної бази. 2. Розподіл обов’язків між адміністрацією навчального закладу, вчителями щодо керівництва окремими ланками виховної роботи. 3. Робота гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами, осередків, факультативів. 4. Роль шкільної бібліотеки в організації виховного процесу. 5. Добір і розстановка кадрів класних керівників (загальна кількість, стаж роботи, урахування досвіду, чий досвід вивчається і поширюється). 6. Організація підвищення науково-педагогічного рівня класних керівників: Ø робота шкільного методичного об’єднання класних керівників; Ø відповідність плану вимогам Положення про методичну роботу; Ø актуальність проблеми, її зв’язок з проблемою школи; Ø застосування активних форм організації занять (ділові, сюжетно-рольові ігри, дискусії, „круглі столи”, творчі зустрічі); Ø ознайомлення класних керівників з інструктивно-методичними та нормативними документами Міністерства освіти і науки України, управління освіти і науки облдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації; Ø ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом з питань виховання; Ø наставництво, стажування молодих спеціалістів; Ø використання інших форм удосконалення психолого-педагогічних знань і умінь класних керівників (семінари-практикуми, психолого-педагогічні семінари, творчі групи, конкурси педагогічної майстерності, педагогічні читання, науково-практичні конференції, консультування тощо). 7. Традиції, ритуали школи. 8. Реалізація виховних можливостей навчальних дисциплін. 9. Актуальність і зміст масових заходів, рівень самостійності та активності школярів у їх підготовці та проведенні. Поєднання словесно-інформаційних та практичних методів. 10. Реалізація основних напрямів виховання: Ø виховання громадянина суверенної України; Ø формування національної свідомості і наукового світогляду; Ø створення високоморальних і гуманістичних відносин в учнівських колективах; Ø формування основ художньо-естетичної освіченості та вихованості; Ø робота з формування здорового способу життя, розвитку фізичних здібностей особистості; Ø формування екологічної культури школярів, залучення їх до активної природоохоронної діяльності; Ø виховання правової культури в учнів; Ø робота з важковиховуваними дітьми; Ø система профілактики правопорушень; Ø сприяння родинно-сімейному вихованню; Ø створення умов для самореалізації особистості. 11. Рівень учнівського самоврядування. Залучення учнів до громадської діяльності (охоплення дорученнями). Надання допомоги органам учнівського самоврядування з боку педагогічного колективу. 12. Діяльність дитячих та молодіжних об’єднань та організацій. Роль педагогічного колективу у наданні їм допомоги. Участь школярів у волонтерському русі. 13. Участь колективу навчально-виховного закладу у Всеукраїнському русі учнівської молоді „Моя земля − земля моїх батьків”. 14. Зв’язок з позашкільними установами, осередками культури. 15. Об’єднання зусиль школи, сім’ї, громадськості у вихованні підростаючого покоління: Ø забезпечення єдності вимог до школярів з боку школи та сім’ї; Ø робота з педагогічної просвіти батьківської громадськості (батьківські збори, батьківський лекторій); Ø нетрадиційні форми роботи з батьками; Ø роль школи, піклувальної ради у вирішенні проблем організації навчально-виховного процесу; Ø співпраця з органами місцевого самоврядування, службою у справах сім’ї та молоді, відділом соціальних служб для молоді, службою у справах неповнолітніх, відділом внутрішніх справ, санітарно-епідеміологічною службою тощо. Читайте також:
|
||||||||
|