МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Блок-схема виконання курсової роботи
Після того як тема курсової роботи обрана, студент має право скористатися консультацією наукового керівника згідно із затвердженим кафедрою закріпленням тем та наукових керівників. Під час консультації з керівником студент повинен чітко з’ясувати коло питань, які мають бути досліджені, та конкретизувати план написання курсової роботи. Від самого початку роботи студентові необхідно мати план роботи, хоча б попередній, що буде надалі коригуватися. Робочий план допомагає скласти керівник курсової роботи. Крім того, керівник може рекомендувати літературу, довідкові, статистичні матеріали за темою, проводить консультації, оцінює виконання роботи як за частинами, так і в цілому. Відразу після вибору теми і розробки робочого плану, здійснюється ознайомлення з опублікованими за темою роботи працями вчених. На даному етапі можна порекомендувати студентові застосовувати „швидке” і „повільне” читання. „Швидке” читання застосовується на першому етапі відбору літературних джерел, щоб визначитись щодо відповідності літературного джерела темі. Після перегляду літератури можна приступити до „повільного” читання з метою глибокого її вивчення. Потім весь матеріал систематизується, тобто розміщується у відповідності до плану, після чого можна переходити до написання курсової роботи. При розкритті теми необхідно приділити увагу основним напрямкам досліджень з цього питання, відобразити різні точки зору на розв’язання проблем, які існують з визначеного питання, викласти критичну оцінку цих матеріалів із пропозиціями і зауваженнями. Для викладу матеріалу дослідження існує кілька методичних прийомів: 1. Послідовний виклад передбачає написання роботи строго у відповідності до нумерації розділів і підрозділів плану. Автор не переходить до написання розділу, не закінчивши попередній, при цьому перевіряється кілька варіантів і обирається найкращий і остаточний. 2. Цілісний метод передбачає, що спершу пишеться чернетка всієї роботи, а потім матеріал обробляється в частинах і деталях. 3. Вибірковий виклад матеріалів складається в тому, що автор обробляє матеріали у будь-якому зручному для нього порядку. Незалежно від обраного методу написання курсової роботи рекомендується до остаточної обробки чернетки обговорити основні положення змісту з керівником, після чого формується чорновий варіант роботи, який надається на перевірку і рецензування керівнику. Після отримання матеріалів роботи із зауваженнями і рекомендаціями керівника, студент переходить до написання остаточного варіанту роботи, який виноситься на захист. Із практики написання наукових робіт будь-якого характеру для своєчасності і якості їх написання необхідно дотримуватись наступних порад: - не працювати без плану; - контролювати хід подій, обмежувати глибину розробки; - критично сприймати чужі думки та ідеї. Також необхідно звернути увагу на стиль написання курсової роботи. Зважаючи на те, що вона є науково-дослідною роботою, для викладення матеріалу повинен застосовуватись формально-логічний спосіб викладу. Основними рисами стилю роботи є смислова завершеність, цілісність і пов’язаність, відсутність емоційних елементів, використання спеціальної термінології, відсутність експресії. Читайте також:
|
||||||||
|