Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Для студентів напряму підготовки «Правознавство»

Денна форма навчання

№ семінарського (практичного, лабораторного) заняття Форма самостійної роботи студента Види семінарських (практичних, лабораторних) занять Максимальна кількість балів
За систематичність та активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
Змістовний модуль № 1
1. Попередня підготовка з визначених питань Семінар – розгорнута бесіда
2. Завчасна підготовка за визначеними темами Семінар – колективне читання
3. Попередня підготовка з визначених питань Семінар – конференція
4. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Семінар – розгорнута бесіда; робота в малих групах
5. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Семінар ‒ розгорнута бесіда
6. Завчасна підготовка за визначеними темами Семінар – вирішення ситуаційних завдань; робота в малих групах
7. Завчасна підготовка за визначеними темами Семінар ‒ розгорнута бесіда; Семінар – конференція; Семінар-дискусія
Змістовний модуль № 2
8. Аналіз конкретної виробничої ситуації та підготовка аналітичної записки Підготовка доповідей Семінар – вирішення ситуаційних вправ; Робота в малих групах; Семінар-конференція
9. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Семінар ‒ розгорнута бесіда
10. Попередня підготовка з визначених питань Семінар ‒ розгорнута бесіда
11. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Семінар ‒ розгорнута бесіда
12. Попередня підготовка з визначених питань Семінар ‒ розгорнута бесіда Семінар – дискусія
Усього балів за роботу на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях 30
За виконання модульних (контрольних) завдань
Модуль № 1 Виконання модульних завдань (Модуль № 1)
Модуль № 2 Виконання модульних завдань (Модуль № 2)
Усього балів за модульний контроль
За виконання індивідуальних завдань
Види індивідуальних завдань
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою
2. Написання реферату або есе
3. Підготовка презентації за заданою тематикою
4. Пошук, підбір та огляд джерел за заданою тематикою, формування аналітичної записки
5. Переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою
Усього балів за виконання індивідуальних завдань
Разом балів за СРС
         

Карта самостійної роботи студента

з науки «Організація судових та правоохоронних органів»

для студентів напряму підготовки (спеціальності) «Правознавство»

освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр (магістр)


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  4. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  5. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. VI. самостійна робота студентів
  7. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  9. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. Авдання для домашньої підготовки.
  11. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  12. Базовий рівень підготовки.




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Графік індивідуально-консультативної роботи з дисципліни | Заочна форма навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.