Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗБЕРИ ЗА СХЕМОЮ

Мета: розвивати вміння орієнтуватися в схематичному зо­браженні предмета і здатність конструювати.

Матеріал: будівельний кон­структор, до складу якого входять такі деталі, як кубики, брус­ки, вежі, арки та ін. Схематичні зо­браження зібраних з цих деталей конструкцій (наприклад, кат­ка, підводного човна, вежі та ін. — див. мал.). Кожна деталь такої конструкції повинна бути чітко прорисована.

 
 

 


Ви показуєте дитині схематичне зображення одної із кон­струкцій, а вона повинна зібрати її з деталей, які є в її розпоря­дженні. При цьому зверніть увагу малюка на те, щоб зібрана ним конструкція докладно відповідала схемі.

Перш ніж розпочати конструювання, нехай малюк назве зо­бражений предмет, розповість про його призначення, виділить найважливіші частини і опише їх форму. Після того як констру­кція зібрана, проаналізуйте разом з дитиною, чи все вона зроби­ла правильно, розгляньте помилки, підкажіть, як їх можна ви­правити.

Щоб ускладнити гру, можна збільшити кількість деталей, які використовують для конструкції. Другий спосіб ускладнен­ня — показувати схематичне зображення протягом короткого часу, після чого просити малюка зібрати конструкцію з пам'яті. Тоді гра сприятиме розвиткові не лише образного мислення, але й образної пам'яті.


Читайте також:

  1. Нарощення за схемою простих відсотків при змінній ставці
  2. Робота зі схемою документа
  3. Фізичні явища й принцип дії БТ за схемою із загальним емітером
  4. Хлібопекарські помели пшениці з розвиненою схемою технологічного процесу
  5. Хлібопекарські помели пшениці за скороченою схемою технологічного процесу




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛОМИГОЛОВКА З ПАЛИЧКАМИ | ЗАШИФРУЙ КАЗКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.