Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання контрольної роботи

Контрольна робота студента оцінюється в 40 балів. Теоретичні питання оцінюються по 5 балів кожне. Ситуаційні задачі оцінюються в 15 балів. За вирішення типової задачі студент може отримати максимум 10 балів.

За недотримання вимог оформлення тексту чи задачі з кожного завдання знімається по 0.5 бали.

Завдання для виконання контрольних робіт

Варіант контрольної роботи обирається відповідно до наведеної нижче таблиці.

Таблиця розподілу варіантів контрольних робіт

Передостання цифра залікової книжки Остання цифра залікової книжки/ номер завдання

 

n – остання цифра залікової книжки

 

Варіант 1.

1. Природа послуги

2. Сутність стратегічного маркетингового планування

3. Формування політики розподілу

Задача:

1. Розробіть для позиціонування нової транспортної послуги карту сприйняття (перцепційну карту). Споживачі ухвалюють рішення про покупку на основі свого сприйняття. Отже, позиціонування нової послуги з урахуванням її вигод і щодо конкурентних послуг — це дуже важливий крок для успіху. Корисний інструмент для позиціонування — карта сприйняття. Карта сприйняття є графічним представленням того, як споживач сприймає і оцінює конкурентні продукти певної категорії з урахуванням важливих вигод. Припустимо, що ви — менеджер організації місцевого суспільного транспорту, що аналізує введення нової послуги, щоб збільшити використання суспільного транспорту. По-перше, вам потрібно дізнатися, які потреби споживачів. Це може бути зроблено за допомогою особистого інтерв'ю, групового опитування або інших формальних і неформальних методів. Допустимий також, що в результаті дослідження споживачів послуг щодо перевезення пасажирів ви виявили наступні три основні потреби: (1) швидкість і зручність, (2) легкість поїздки, (3) психологічний комфорт. Наведіть результати сприйняття споживачами кожного з гіпотетичних видів транспорту: авто, автобус, залізничний транспорт. Зробіть ретельний аналіз цієї карти показав, що існує потреба в транспортній послузі, яка забезпечила б легкість поїздки і психологічний комфорт.

2. У консалтингове агентство звернувся клієнт, з проханням дати консультацію, щодо найбільш вигідних умов кредиту на житло. У даного агентства є дані 4 провідних банків, які активно працюють на цьому ринку, надавши близько 90% позик. Умови кредитування представлені в таблиці 1.

Таблиця 1

Банк Строк максимальний, років Мінімальна ставка % у валюті Власний внесок позичальника Комісії банку
„Аваль” 8% 10% 1%
„ОТР” 12% 5% 1%
„Укргазбанк” 10% 30% 1,5%
„Украпромбанк” 9,5 % 25% 0,5%

Завдання: Підготувати опис продукту. Визначити його переваги для клієнта. Як Ви оцінюєте життєвий цикл цього продукту?

 

Варіант 2.

1. Властивості або особливості послуги

2. Концепції маркетингу послуг

3. Якість послуги та управління якістю послуги

Задача:

1. В салоні-краси „Клеопатра” за останні роки значно скоротилась кількість відвідувачів, і відповідно прибутки. За браком чіткої маркетингової програми керівництво не визначилося з вибором цільових сегментів та їх ємністю. Необхідно здійснити сегментування ринку за найпоширенішими ознаками та визначити ємність одного з сегментів, якщо відомі такі дані:

ü чисельність населення в даному регіоні 1540+ n тис.осіб;

ü питома вага жінок становить 60+ n%

ü середньомісячний дохід на душу населення 850 + n грн.;

ü питома вага коштів, що витрачається з отриманого доходу на послуги салону 8+ n %;

ü питома вага коштів, що витрачається жінками на послуги салону влітку складає 75 % від загальної суми витрат на ці послуги;

ü питома вага коштів, що витрачається жінками на послуги салону взимку складає 25 % від загальної суми витрат на ці послуги.

1. Здійснити сегментацію ринку послуг, що надають салони краси за найпоширенішими ознаками: демографія, психологія та стиль життя, психологічні умови.

2. Визначити ємність ринку послуг в даному регіоні.

 

2. Банк «Темп» вивів на ринок новий вид послуг «Консультаційний франчайзинг». Постійні витрати на підтримку функціонування продукту 5 000 грн. у місяць, змінні - 2 тис грн. на 10000 грн. Пер­винні інвестиції на впровадження - 25 000 грн. Є статистика реалізації продукту за перші 12 місяців з моменту впровадження (таблиця):

Місяць продаж Місяць продаж; Місяць Продаж:
500+ n 7000+ n 21000+ n
500+ n 15000+ n 21200+ n
350+ n 20000+ n 19800+ n
1000+ n 21000+ n 19500+ n

Накресліть графік життєвого циклу продукту. Зробіть ви­сновок про форму кривої циклу, відповідність певній стадії на момент здійснення аналізу та дайте пропозиції щодо подальшо­го розвитку продукту для банку.

 

Варіант 3.

1. Типологізація та класифікація послуг

2. Цілі, принципи, завдання та функції маркетингу послуг

3. Особливості ціноутворення на інформаційному та консалтинговому ринку

Задача:

1. Визначте оцінку конкурентоспроможності послуг банків з кредитування малого бізнесу і конкурентні позиції цих банків на даному ринку, за таких умов:

№ п/п         Показники конкуренто­спроможності   Коефіцієнт відносності значення   Банк № 1   Банк № 2 Банк № 3
Оцінка +n Підсумкова оцінка   Оцінка +n Підсумкова оцінка   Оцінка +n Підсумкова оцінка  
  Якість та споживацькі переваги товарів 15,0   5                
Частка ринку 25,0      
  Ефективність каналів збуту 25,0                    
Ефективність реклами і стимулюван­ня збуту 10,0                    
  Репутація банку у споживачів 10,0      
  Можливості конкуренції за відсотковими ставками 15,0      
Усього 100,0   ?   ?   ?

 

2. У консалтингове агентство звернувся клієнт, з проханням дати консультацію, щодо найбільш вигідних умов кредиту на житло. У даного агентства є дані 4 провідних банків, які активно працюють на цьому ринку, надавши близько 90% позик. Умови кредитування представлені в таблиці 1.

Таблиця 1

Банк Строк максимальний, років Мінімальна ставка % у валюті Власний внесок позичальника Комісії банку
„Аваль” 8% 10% 1%
„ОТР” 12% 5% 1%
„Укргазбанк” 10% 30% 1,5%
„Украпромбанк” 9,5 % 25% 0,5%

Завдання: Підготувати опис продукту. Визначити його переваги для клієнта. Як Ви оцінюєте життєвий цикл цього продукту?

 

Варіант 4.

1. Відмінність між послугами та товарами.

2. Послідовність здійснення стратегічного планування

3. Фактори, що визначають кінцеву ціну на послугу

Задача:

1. Уявіть, що ви працівник певного підприємства з надання послуг. Визначте тип послуг, що надається. Побудуйте організаційну структуру даного підприємства. Поясність, хто на підприємстві виконує маркетингові функції (створення послуги, ціноутворення, збут, просування, контроль).

Створіть на підприємстві маркетингову службу, обґрунтувавши її роль та необхідність. Визначте, скільки працівників буде входити до її складу, та які функції буде виконувати кожен з них.

Розрахуйте витрати на створення такої служби, враховуючи витрати на приміщення (оренду, переобладнання, меблі), витрати на офісну техніку (з обґрунтуванням та підтвердженням прайсами підприємств), витрати на заробітну плату, що можна розрахувати за наступною формулою:

ФЗПо / мар = Бтар+ (Пнад ± Ппрог)* К1* К2 (3.1)

де Бтар - базовий оклад або тариф, який визначається як постійна складова заробітної плати працівника, розмір якої визначається штатним розкладом. Базовий оклад пропонується встановити в розмірі 20-40% від середньої заробітної плати працівника, яку він мав до введення нової системи оплати праці;

Пнад - персональна надбавка або грошова винагорода, яка встановлюється кожному співробітнику за поданням керівника служби маркетингу в рамках затвердженого загального фонду на персональні надбавки всім співробітникам служби. Розмір персональної надбавки може становити 20- 40% від Бтар;

Ппрог - грошова винагорода співробітника служби маркетингу за точність розробки прогнозу реалізації основних видів продукції та груп виробів на конкретний період часу. При визначенні розміру винагороди за точність прогнозу необхідно по кожному виду продукції або групі виробів встановити інтервал прогнозних значень (мінімум - максимум);

К1 – відносний коефіцієнт, що відображає фактичне залучення споживачів, що уклали договір на поставку продукції товариства (коливається від 1,0 до 1,5);

К2 – відносний коефіцієнт, що відображає суб’єктивну оцінку вищестоящим керівником рівня, якості і термінів виконання робіт сфери розробки пропозицій щодо асортиментної, цінової, рекламної та PR-стратегій і участі в їх здійсненні.

Всі витрати варто розраховувати на рік.

Побудуйте покращену організаційну структуру підприємства.

Визначте ефект від створення такої служби, якщо відомо, що обсяг збуту послуг за попередній період (рік) становить 200 000 грн, створення такої служби призведе до залучення додаткових споживачів послу і збільшить дохід на 7% (за рік).

Примітка: Ефект = Додатковий дохід – Витрати на створення

 

2. Банк «Темп» вивів на ринок новий вид послуг «Консультаційний франчайзинг». Постійні витрати на підтримку функціонування продукту 5 000 грн. у місяць, змінні - 2 тис грн. на 10000 грн. Пер­винні інвестиції на впровадження - 25 000 грн. Є статистика реалізації продукту за перші 12 місяців з моменту впровадження (таблиця):

Місяць продаж Місяць продаж; Місяць Продаж:
500+ n 7000+ n 21000+ n
500+ n 15000+ n 21200+ n
350+ n 20000+ n 19800+ n
1000+ n 21000+ n 19500+ n

Накресліть графік життєвого циклу продукту. Зробіть ви­сновок про форму кривої циклу, відповідність певній стадії на момент здійснення аналізу та дайте пропозиції щодо подальшо­го розвитку продукту для банку.

 

Варіант 5.

1. Сфера послуг: поняття, особливості, тенденції

2. ЖЦ послуги

3. Конкурентоспроможність послуги.

Задача:

1. Собівартість послуги хімічної чистки одиниці виробу становить 20+ n грн., величина прибутку — 20% до собівартості, частка постійних витрат — 75%. Підприємство надає 1000+ n послуг за місяць, у зв’язку з інфляцією планує підвищити ціну на 5 грн.

Як зміниться обсяг виробництва? Відомо, що коефіцієнт прямої еластичності попиту за ціною в цій галузі дорівнює 1,874. Наскільки обґрунтоване припущене збільшення ціни, якщо підприємство поста­вило завдання зберегти прибуток на поперед­ньому рівні?

 

2. У консалтингове агентство звернувся клієнт, з проханням дати консультацію, щодо найбільш вигідних умов кредиту на житло. У даного агентства є дані 4 провідних банків, які активно працюють на цьому ринку, надавши близько 90% позик. Умови кредитування представлені в таблиці 1.

Банк Строк максимальний, років Мінімальна ставка % у валюті Власний внесок позичальника Комісії банку
„Аваль” 8% 10% 1%
„ОТР” 12% 5% 1%
„Укргазбанк” 10% 30% 1,5%
„Украпромбанк” 9,5 % 25% 0,5%

Завдання: Підготувати опис продукту. Визначити його переваги для клієнта. Як Ви оцінюєте життєвий цикл цього продукту?

 

Варіант 6.

1. Сучасний світовий ринок послуг

2. Необхідність маркетингу послуг

3. Ціноутворення у сфері послуг. Процес, методика встановлення ціни на послугу

Задача:

1. В салоні-краси „Клеопатра” за останні роки значно скоротилась кількість відвідувачів, і відповідно прибутки. За браком чіткої маркетингової програми керівництво не визначилося з вибором цільових сегментів та їх ємністю. Необхідно здійснити сегментування ринку за найпоширенішими ознаками та визначити ємність одного з сегментів, якщо відомі такі дані:

ü чисельність населення в даному регіоні 1540+ n тис.осіб;

ü питома вага жінок становить 60+ n%

ü середньомісячний дохід на душу населення 850 + n грн.;

ü питома вага коштів, що витрачається з отриманого доходу на послуги салону 8+ n %;

ü питома вага коштів, що витрачається жінками на послуги салону влітку складає 75 % від загальної суми витрат на ці послуги;

ü питома вага коштів, що витрачається жінками на послуги салону взимку складає 25 % від загальної суми витрат на ці послуги.

1. Здійснити сегментацію ринку послуг, що надають салони краси за найпоширенішими ознаками: демографія, психологія та стиль життя, психологічні умови.

2. Визначити ємність ринку послуг в даному регіоні.

 

2. Банк «Темп» вивів на ринок новий вид послуг «Консультаційний франчайзинг». Постійні витрати на підтримку функціонування продукту 5 000 грн. у місяць, змінні - 2 тис грн. на 10000 грн. Пер­винні інвестиції на впровадження - 25 000 грн. Є статистика реалізації продукту за перші 12 місяців з моменту впровадження (таблиця):

Місяць продаж Місяць продаж; Місяць Продаж:
500+ n 7000+ n 21000+ n
500+ n 15000+ n 21200+ n
350+ n 20000+ n 19800+ n
1000+ n 21000+ n 19500+ n

Накресліть графік життєвого циклу продукту. Зробіть ви­сновок про форму кривої циклу, відповідність певній стадії на момент здійснення аналізу та дайте пропозиції щодо подальшо­го розвитку продукту для банку.

 

Варіант 7.

1. Моделі маркетингу послуг

2. Система маркетингового контролю


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 902

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання контрольних робіт та вимоги до їх оформлення | Стратегічні альтернативи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.