Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальні завдання

Теми рефератів та повідомлень:

1. Теоретико-методологічні основи механізму функціонування і розвитку економіки.

2. Господарські системи: спонтанний порядок та ієрархія.

3. Результативність та ефективність виробництва.

4. Тенденції розвитку факторів виробництва.

5. Сутність, рівні значення та проблеми поділу праці.

6. Теорія граничної корисності та суб’єктивна цінність блага.

7. Номінальна та реальна цінність грошей.

8. Грошові теорії.

9. Теоретичні основи трансформації економіки України.

10. Особливості трансформації економіки Китаю.

11. Проблеми конкурентних відносин.

12. Антимонопольне законодавство та регулювання економіки і основні принципи.

13. Організаційні форми бізнесу.

14. Роль малих, середніх та крупних фірм в економіці.

15. Попит та пропозиція на ринку послуг капіталу.

16. Категорія «людський капітал»: сутність та історичне місце.

17. Ринкове господарство та диверсифікований механізм цін.

18. Попит і корисність. Теорія споживчого вибору.

19. Кругообіг доходів та витрат в національному господарстві.

20. Валовий внутрішній продукт та «чистий економічний добробут».

21. Інформатизація та інноваційний тип розвитку економіки.

22. Технологічний спосіб виробництва: сутність і роль у суспільно-економічному розвитку.

23. Механізм розширення циклічних коливань: ефект мультиплікатора-рівноваги.

24. Суспільний поділ праці як передумова формування економічної рівноваги.

25. Попит та пропозиція на ринку праці.

26. Інфляція та безробіття: крива Філліпса.

27. Сучасні монетарні підходи до проблеми ролі держави в економіці.

28. Держава в системі змішаної економіки.

29. Проблема балансування державного бюджету.

30. Основні напрямки кредитно-грошової політики Національного банку України.

31. Проблема справедливого розподілу в ринковій економіці.

32. Взаємозв’язок мікро- та макроекономічного рівнів розподілу доходів.

33. Світове господарство як зростаюча суперечлива цілісність.

34. Транснаціоналізація як важлива тенденція розвитку світової економіки.

35. Світові фінансові ринки, їх місце в інституціональному устрої світової економіки.

36. Регіональні економічні організації.

37. Баланс міжнародних розрахунків.

38. Інтернаціоналізація грошових відносин.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 366

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота – 1,5 год. | Засоби діагностики успішності навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.