МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція №5Міністерство освіти та науки України Запитання. Завдання Висновки Узагальнення нового матеріалу Психічний розвиток індивіда є біологічно і соціальне зумовленим процесом. Нове людське життя зароджується в момент духовного, психологічного і фізичного єднання жінки і чоловіка. Процес дозрівання, росту і розвитку людини починається із зачаття (з'єднання двох клітин: яйцеклітини жінки і сперматозоїда чоловіка). Запліднена яйцеклітина несе в собі всю генетичну інформацію, насамперед про стать, спадковий потенціал, яка необхідна для народження нової людської істоти. У процесі дозрівання відбуваються не тільки генетично запрограмовані зміни зовнішнього вигляду організму, а й зміни у його будові, організації та функціях. Успадковані людиною задатки можуть реалізуватись або не реалізуватися. Розвиток дитячого організму проходить протягом пренатального періоду термінальну, ембріональну і фетальну фази. 1. Охарактеризуйте фази пренатального розвитку. Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Соціальне середовище – вирішальна умова психічного розвитку дитини»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Ладатко М.Г.
План 1. Середовище, його складові. 2. Середовище як умова і джерело психічного розвитку, вплив особливостей природного і матеріального середовища на психофізичний розвиток дитини. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «природне середовище», «матеріальне середовище», із його складовими, особливостями та впливом на психічний розвиток дитини. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння встановлювати та аналізувати особливості середовища, в якому навчається й виховується дитина і процесом її психічного розвитку, робити на цій основі висновки про ефективність даного середовища для психічного розвитку дитини, прогнозувати подальший її розвиток. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, старанність у навчанні, відповідальне ставлення за організацію сприятливого для психічного розвитку дитини середовища в умовах дошкільного навчально-виховного закладу. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами мінімумом наукових методів, практично проводити дослідження, аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: середовище, природне і матеріальне середовище. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, складові соціального середовища, особливості його впливу на психічний розвиток дитини. Студенти мають вміти: орієнтуватися в структурі середовища, встановлювати закономірності психічного розвитку дитини в залежності від умов соціального середовища, в якому вона зростає, організовувати сприятливе для психо-фізичного розвитку дитини середовище в умовах дитячого садка, розробляти рекомендації батькам по формуванню благоприємного соціального, природного, матеріального (підбір ігор, залучення до традицій сім’ї чи свого народу) середовища для дитини. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 62-66, 68-72 2. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999, гл. І § 1
Індивідуальне завдання студентам Повідомлення «Організація розвиваючого навчання.» І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Читайте також:
|
||||||||
|