Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 8 Захист населення при надзвичайних ситуаціях

Перш ніж приступити до вивчення цьогозаняття, необхідно обов’язково вивчити тему “Захист населення в надзвичайних ситуаціях”

Завдання 8.1 Визначення порядку обладнання захисних споруд

В цьому завданні за кількістю працівників на об’єкті в найбільшій зміні, що працює а також можливостей об’єкту в будівництві захисних споруд , потрібно визначити порядок їх обладнання.

Потрібну кількість захисних споруд розраховують виходячи з їх місткості.

Місткість, у свою чергу, визначають за об’ємно – плануючими рішеннями захисних споруд. Так, наприклад, відомо, що в основних приміщеннях сховища норма площі підлоги на одну людину складає 0.5м2 за двоярусного і 0,4 м2 при триярусного розміщення нар, у робочих приміщеннях пункту управління - 2м2 на людину.

Однак, незалежно від норми площі підлоги на людину, норма об’єму повітря в зоні герметизації повинна бути не менше 1.5м3.

Приклад за завданням 8.1 Загальна чисельність робітників на підприємстві складає 1480 чол. На підприємстві планується будівництво захисних споруд у кількості 2 шт. За умовами розташування об’єкту сховища можна заглиблювати на 2.8 м. Потрібно орієнтовно провести обчислення об’ємно – планувальних рішень. Передбачити в сховищі приміщення для тих, що укриваються, санітарний пост, приміщення для фільтро – вентиляційного агрегату, для дизель – електричної установки, для збереження продуктів харчування, для збереження кисневих балонів, санітарні вузли, тамбури – 2 шт.

Розв’язування: Загальна кількість робітників у кожному сховищі – 740 чол. З урахуванням того, що загальна висота сховища може бути 2.5 – 2.7м, там буде встановлено тільки двох ярусні нари. На кожних нарах буде розміщуватися по 5 чоловік. При нормі площі 0.5 м2 на людину при двох ярусних нарах загальна площа приміщення для тих, що укриваються складає: SЗАГ. = 740* 0.5 = 370 м2. З урахуванням, що на нарах розміщується 5 чоловік, у сховищі потрібно встановити 148 нар довжиною 180см.

Завдання 8.2Визначення захисних властивостей сховища

Захисні властивості сховища можна визначати за дії на нього таких небезпечних факторів надзвичайних ситуацій, як надлишкове навантаження, іонізуюче випромінювання, підвищена температура та ін.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Населення
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  5. III. Захист інтересів клієнта
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прилад радіаційної і хімічної розвідки (ПРХР) | А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.