Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інвестиційна стратегія підприємства

Сутність інвестиційної стратегії підприємства

Інвестиційна стратегія - це один з видів функціональної стратегії підприємства, що забезпечує розвиток інвестиційної діяльності і інвестиційних відносин шляхом формування довгострокових інвестиційних цілей, вибору найбільш ефективних шляхів їх досягнення, адекватного коригування формування і використання інвестиційних ресурсів при зміні умов зовнішнього середовища.

Інвестиційну стратегію можна представити як генеральний план дій з досягнення сформованих цілей у сфері інвестиційної діяльності підприємства, що визначає пріоритети напрямів і форм, характер формування інвестиційних ресурсів і послідовність етапів реалізації довгострокових інвестиційних цілей.

Процес розробки інвестиційної стратегії є складовою частиною загальної системи стратегічного вибору підприємства, основними елементами якого є місія, загальні стратегічні цілі розвитку, система функціональних стратегій, способи формування і розподілення ресурсів. Ієрархія взаємозв’язків інвестиційної стратегії представлена на рис. 4.1.

 

 

Рис. 4.1. Ієрархія взаємозв’язків інвестиційної стратегії з іншими елементами стратегічного набору підприємства

 

Необхідність розробки інвестиційної стратегії підприємства визначається кількома причинами.

Однією з таких причин є змінюваність зовнішнього середовища. Висока динаміка макроекономічних показників, технологічний прогрес, коливання кон’юнктури інвестиційного ринку, мінливість державної інвестиційної політики не дозволяє ефективно управляти інвестиціями на основі лише раніше накопиченого досвіду. У цих умовах відсутність розробленої інвестиційної стратегії, адаптованої до можливих змін зовнішнього середовища, може призвести до того, що інвестиційні рішення підрозділів підприємства будуть мати різноспрямований характер, призводити до виникнення протиріч і т.д.

Другою причиною, яка визначає актуальність розробки стратегії підприємства, є перехід, що має відбутися, до наступної стадії життєвого циклу. Кожній із стадій притаманні характерні рівень інвестиційної активності, напрями і форми інвестиційної діяльності, особливості формування інвестиційних ресурсів. Інвестиційна стратегія дозволяє завчасно адаптувати діяльність підприємства до змін, що мають відбутися.

Третьою причиною, що визначає актуальність розробки інвестиційної стратегії, є кардинальна зміна операційної діяльності підприємства. Реалізація таких цілей вимагає змінення виробничого асортименту, впровадження нових виробничих технологій, освоєння нових ринків збуту продукції і т.д. У цих умовах ріст інвестиційної активності підприємства і диверсифікація дліяльності повинні мати такий характер, що прогнозується.

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  5. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. O стратегія концентрації.
  8. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  9. V розділ. Товарна політика підприємства
  10. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  11. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  12. А. Стратегія цінових ліній.




Переглядів: 1166

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція фактора ліквідності | Стратегічні цілі інвестиційної діяльності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.