Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм розрахунку матриці найкоротших відстаней на ділянках мережі методом Флойда – Уоршелла

 

1. Визначити матрицю , кожний елемент якої ( ) є довжина найкоротшої дуги між вершинами i та j заданої транспортної мережі. Якщо такої дуги не існує, покласти значення елемента рівним ∞. Крім того, покласти значення діагонального елемента рівним 0.

2. Для цілого m, послідовно приймаючого значення від 1 до N, визначити за елементами матриці елементи матриці .

3. Алгоритм закінчується отриманням матриці всіх найкоротших шляхів , де N - кількість вершин графа.

Для визначення з відомих елементів матриці елементів матриці в алгоритмі Флойда застосовується рекурсивне співвідношення:

(1.1)

де – елемент матриці ;

– елементи матриці , знайденої на попередньому кроці алгоритму.

Результати розрахунків кожного етапу представити у табличному вигляді і привести у додатках до курсового проекту. Варіант розширеної матриці надати у пояснювальній записці (табл. 1.1).

Таблиця 1.1

Розширена матриця найкоротших відстаней

Номер району відправлення Номер району прибуття
n
0 l12 l1n
1→2 1→…→n
l21 0 l2n
2→1 2→…→n
0
n ln1 ln2 0
n→…→1 n→…→2

де n – кількість транспортних районів


Читайте також:

  1. IV. Алгоритм вирішення задачі
  2. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  3. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  6. Rete-алгоритм
  7. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  8. Абонентський стик ISDN мережі
  9. Автоматичне налагодження їх індуктивності на ємність мережі для забезпе1
  10. АЛГОРИТМ
  11. АЛГОРИТМ
  12. АЛГОРИТМ




Переглядів: 1201

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Навчально-методичне видання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.